دانلود کتاب صوتی لطفاً فقط چیزی که به تو گفته می شود را انجام نده! با صدای محسن زرآبادی‌پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی لطفاً فقط چیزی که به تو گفته می شود را انجام نده! اثر باب نلسون

دانلود و خرید کتاب صوتی لطفاً فقط چیزی که به تو گفته می شود را انجام نده!

معرفی کتاب صوتی لطفاً فقط چیزی که به تو گفته می شود را انجام نده!

کتاب صوتی لطفاً فقط چیزی که به تو گفته شده را انجام نده کتابی نوشته باب نلسون در زمینه موفقیت است. باب نلسون در این کتاب درس جالبی می دهد. او می‌گوید همیشه آن چیزی که از شما خواسته شده را انجام ندهید بلکه آن چیزی که لازم است انجام شود را انجام هید.

درباره کتاب لطفاً فقط چیزی که به تو گفته شده را انجام نده

بزرگترین اشتباهِ زندگی این است که فکر کنید برای شخص دیگری کار می‌کنید. همه‌ی ما در نهایت برای خودمان کار می‌کنیم. ممکن است دیگران چک حقوقی شما را امضاء کنند. اما مهمتر از همه این است که شما ملوانِ کشتیِ زندگی‌تان هستید. شما تنها تعیین‌کنندهِ ایده‌ها و اقدامات خود هستید.

امروزه سازمان‌هایِ بزرگ ِدر حالِ رقابت، مشتری محور هستند. هیچ چیزی مشتری را به سرعت عصبانی نمی‌کند، مگر اینکه خط مقدم سازمان، کارمندی داشته باشد که مثل ابلهان دهانش را باز کند و بگوید: متأسفم، این سیاست کاریه ماست یا من فقط اینجا کار می‌کنم و اختیاری ندارم، یا آیا می‌خواهید با سرپرست من صحبت کنید؟. مشتری‌های روشن‌فکر امروزه می‌خواهند با شخصی برخورد کنند که قدرت تصمیم‌گیری داشته باشد. این همان چیزی است که باعث پیروزی در رقابت می‌شود و انگیزه‌ی نیروی کار شما را، حفظ می‌کند.

سازمان‌های موفق به این نتیجه رسیدند که بهترین خدماتشان حاصل کار کارمندانی است که به آن‌ها فرصت تاثیرگذاری در شغلشان داده می‌شود.

کتاب صوتی  لطفاً فقط چیزی که به تو گفته شده را انجام نده فرضیه ساده‌ای دارد: شما هرگز برای انجام کارهای بزرگ، نیاز به اجازه ندارید. هرکجا که کار می‌کنید، برای هر کسی که کار می‌کنید، مدیریت انتظار دارد که شما همیشه از بهترین راهکار و تلاش خود برای انجام کاری که باعث موفقیت شرکت می‌شود، استفاده کنید. خدمت به مشتری، حل مشکلات، کمک به همکار، ارائه پیشنهاد برای صرفه‌جویی در هزینه، گسترش یک ایده، یا بهبود یک فرآیند، اقدامات مورد نیاز کارمندان در طول روز است، در واقع، هر لحظه که آن‌ها شاغل باشند.

امروزه فضای رقابتی، میزان تغییر و سرعت کار، در اکثر بازارها برای کارمندان به حدی شدت گرفته که نمی‌توانند برخلاف این جریان حرکت کنند. شرکت‌هایی که انتظار دارند تا کارمندانشان تنها کاری را که به آن‌ها گفته می‌شود انجام بدهند، در یک شیبِ لغزنده قرار دارند که طی مدت زمانی بسیار کوتاه از کار خارج می‌شوند.

شنیدن کتاب لطفاً فقط چیزی که به تو گفته شده را انجام نده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر می‌خواهید یک کارمند نمونه و موفق و مورد علاقه مدیرتان باشید کتاب لطفاً فقط چیزی که به تو گفته شده را انجام نده را بخوانید.

درباره باب نلسون

دکتر باب نلسون، رئیس شرکت نلسون مُوتیوِیشِن (Nelson Motivation) است که یک شرکتِ آموزش مدیریت و مشاوره می‌باشد. او کتاب‌های بی‌شماری در مورد مهارت‌های مدیریتی و شغلی نوشته که پرفروش‌ترین آن‌ها، مجموعهٔ ۱۰۰۱ راه، ("۱۰۰۱ راه برای پاداش دادن به کارمندان"، "۱۰۰۱ راه برای انرژی دادن به کارمندان"، "۱۰۰۱ راه برای ابتکار عمل داشتن در کار") و "مدیریت آدمک‌ها"(Managing for Dummies) است. او در سن دیگو، کالیفرنیا زندگی می‌کند.

بخشی از کتاب لطفاً فقط چیزی که به تو گفته شده را انجام نده

ثل خیلی‌ها، به عنوان یک نوجوان کارهای جالبی را در کالج تجربه کردم. من مسئول جمع‌آوری دوچرخه بودم که اخراج شدم. برای فروش فرهنگ لغت به درِ تک‌تک خانه‌های مردم می‌رفتم. یک‌بار کل تابستانم را صرف فروش بلیط‌های مراسمی کردم که سفارش‌دهندگانش میلی به شرکت در آن نداشتند. من به عنوان معلم ریاضی، متصدی فروش کتاب، صندوقدار فروشگاه هفت-یازده (۷-Eleven) و مشاور کمپ تابستانه پسران کار کردم. من کارهای مربوط به نظافت حیاط و نگهداری و تعمیرات ساختمان را نیز انجام دادم تا در طول تحصیل کمک حالم شوند.

بسیاری از این مشاغل، کسل‌کننده بود. به نظرم تنها وجه مشترک این مشاغل درآمد و مزد پایینشان بود.

بعدها فهمیدم که اشتباه می‌کردم. هر کدام از این مشاغل، درس‌ها و فرصت‌های ارزشمندی را ارائه می‌دادند که من آن‌ها را نادیده می‌گرفتم- درس‌هایی که یاد گرفتم را می‌توان در هر شغلی و در هر سطحی به دست آورد!

به عنوان مثال، شغل من را در فروشگاه هفت-یازده در نظر بگیرید. فکر می‌کردم کارمند خوبی هستم. هرکاری را که به من گفته می‌شد انجام می‌دادم و احساس می‌کردم چیزی که در این شغل از من انتظار می‌رود این است که در درجه اول، پشت صندوق بایستم و منتظر باشم تا مشتریان برای خرید با فروشگاه تماس بگیرند.

با این حال، یک روز من پشت صندوق ایستاده بودم و درحالی که مدیر بخش بیرون می‌رفت، با کارمند دیگری صحبت می‌کردم. او برای لحظه‌ای به فروشگاه نگاه کرد، سپس به من اشاره کرد تا با او به یکی از راهروها بروم. بدون گفتن حتی یک کلمه، سروسامانی به کالاها داد و جای خالی کالاهای فروخته شده را با کالاهای دیگری پُر کرد تا موجودی فروشگاه بالا برود. سپس به سمت قسمت تهیه غذا رفت، پیشخوان را تمیز کرد، و سطل زباله را کاملا خالی نمود. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۹۱٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۹۱٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۷,۰۰۰
تومان