دانلود کتاب صوتی معلم یک دقیقه ای با صدای گروه گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی معلم یک دقیقه ای اثر اسپنسر جانسون

دانلود و خرید کتاب صوتی معلم یک دقیقه ای

انتشارات:شادن پژواک
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی معلم یک دقیقه ای

معلم یک‌دقیقه‌ای کتابی نوشته اِسپِنسِر جانسون، نویسنده معروف حوزه موفقیت و رشد فردی است. این کتاب به ما آموزش می‌دهد که چگونه به دیگران خودآموزی را بیاموزیم.

 درباره کتاب معلم یک دقیقه‌ای

این کتاب ارزشمند به سبک جنسون و بازهم در قالب داستانی جالب، نشان می‌دهد که چگونه معلمان، با وجود مشکلات زیادی که در سیستم‌های آموزشی امروزی با آن‌ها روبه‌رویند، می‌توانند نقش مهمی در زندگی و آموزش دانش‌آموزان خود داشته باشند. اسپنسر جانسون در کتاب صوتی معلم یک دقیقه‌ای شرح می‌دهند که استفاده از هدف‌گذاری، تمجید و بازیابی اعتمادبه‌نفس را تقویت می‌کنند و نوع جدیدی از فرایند یادگیری را خلق می‌کنند که می‌تواند در تمام طول عمر افراد مؤثر باشد. معلم یک‌دقیقه‌ای، روش‌های ساده و مثبتی برای این موارد ایجاد می‌کند:

• عشق یادگیری را در دانش‌آموز کشف می‌کند و کم‌کم به او القا می‌کند.

• موفقیت و کامیابی را پرورش می‌دهد.

• حس اطمینان و شادی را در افراد ایجاد می‌کند.

• بهترین‌ها را از درون ما و دیگران بیرون می‌کشد.

این کتاب، از جنبه‌های مختلف روزانه، کاربردی، هوشمندانه و مفید است. معلم یک‌دقیقه‌ای، کتابی ضروری برای هرکسی است که می‌آموزد و یاد می‌گیرد.

دانشجویِ جوانی که مشتاق مطالعه و پژوهش در زمینه‌ی آموزش و یادگیری بود؛ درباره‌ی چگونگی آموزش و تدریس، دوره‌های جالب‌توجه و مفیدی را گذرانده بود و کتاب‌های زیادی مطالعه کرده بود و از دانش و تجربه‌ی استادان و معلمان مجرب و آگاهی هم بهره برده بود. باوجوداین، ناامید بود. یک شب، موقع مطالعه‌ی روزنامه، مصاحبه جالب‌توجهی از یک «معلمِ یک‌دقیقه‌ای» دید.....

 شنیدن کتاب معلم یک دقیقه‌ای را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌های حوزه موفقیت مخاطبان این کتاب اند.

درباره اسپنسر جانسون

دکتر اسپنسر جانسون، فیزیکدان و نویسنده‌ اهل ایالات متحده است. او با کتاب‌هایش در زمینه‌ی خودیاری و موفقیت مثل چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد و مدیر یک دقیقه‌ای معروف و شناخته شد. کتاب‌های جانسون به چندین زبان در دنیا ترجمه شده است. منتقدین به اسپنسر جانسون لقب پادشاه تمثیل را داده‌اند، چون مهارت او در ساده کردن مسائل دشوار و پیچیده و ارائه و بیان راهکارهای ساده و آسان در قالب تمثیل و داستان است. جانسون در سن هفتادوهشت سالگی بر اثر بیماری سرطان لوزالمعده در سال ۲۰۱۷ درگذشت.

معرفی نویسنده
عکس اسپنسر جانسون
اسپنسر جانسون

اسپنسر جانسون نویسنده‌ی آمریکایی است که احتمالا کتابش از خودش شهرت بیشتری دارد! جانسون در سال ۱۹۹۸ کتابی به نام چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد را در آمریکا منتشر کرد که در بدبینانه‌ترین حالت ۲۸ میلیون نسخه از این کتاب در جهان فروش رفت و به ۲۵ زبان دنیا ترجمه شد، این اتفاق برای کتابی که کمتر از ۱۰۰ صفحه دارد، در هر زمانه‌ای تحسین‌برانگیز است! قله‌ها و دره‌ها یکی از آثار این نویسنده است.

نظرات کاربران

کتابستان بهار
۱۴۰۰/۰۷/۲۱

کتاب بسیار مفیدیه که فقط مناسب معلم ها نیست بلکه همه میتونن در جهت رشد فردی و خودآموزی استفاذه شه ترجمه خوب و صداگذاری خوبی داشت

کاربر ۲۷۸۷۲۱۵
۱۳۹۹/۱۲/۲۰

این کتاب روته یک باربلکه بارهابایدخوندونکات مهم یک دقیقه ایش رواستفاده کرد

زمان

۲ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۱۳۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۱۳۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۸,۰۰۰
۱۴,۰۰۰
۵۰%
تومان