دانلود و خرید کتاب کاربرد کامپیوتر در حسابداری ۲ کاردانی پیوسته ابوذر بیات
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کاربرد کامپیوتر در حسابداری ۲ کاردانی پیوسته اثر ابوذر بیات

کتاب کاربرد کامپیوتر در حسابداری ۲ کاردانی پیوسته

نویسنده:ابوذر بیات
امتیاز:
۳.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب کاربرد کامپیوتر در حسابداری ۲ کاردانی پیوسته

کتاب کاربرد کامپیوتر در حسابداری ۲ کاردانی پیوسته نوشته ابوذر بیات است. این کتاب را انتشارات آفتاب گیتی برای دانشجویان کاردانی پیوسته منتشر کرده است.

درباره کتاب کاربرد کامپیوتر در حسابداری ۲ کاردانی پیوسته

یکی از بهترین کتاب‌های آموزشی که معمولا اساتید رشته حسابداری برای درس کاربرد کامپیوتر در حسابداری استفاده می‌کنند این کتاب است. این اثر به دانشجویان کمک می‌کند بتوانند به راحتی و با راهنمای تصویری استفاده از کامپیوتر و نرم‌افزارهای کاربردی در رشته حسابداری را یاد بگیرند. 

خواندن کتاب کاربرد کامپیوتر در حسابداری ۲ کاردانی پیوسته را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام دانشجویان حسابداری پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب کاربرد کامپیوتر در حسابداری ۲ کاردانی پیوسته

نرم‌افزار اکسل یک نرم‌افزار صفحه گسترده است که توسط شرکت مایکروسافت در بسته نرم‌افزاری آفیس تولید و ارائه می‌گردد. اولین بسته نرمافزاری آفیس برای ویندوز ۵ در سال ۱۹۹۱ میلادی منتشر شد که نسخه خانگی آن شامل نرم‌افزارهای ورد، پاورپوینت و اکسل بود. آخرین بسته این مجموعه با نام آفیس ۱۵ یا مایکروسافت آفیس ۲۰۱۳ شناخته می‌شود.

صفحه گسترده

نرم‌افزارهای صفحه گسترده این امکان را فراهم می‌نمایند که داده‌ها را به‌صورت سطر و ستون وارد نمائید. بعد از وارد کردن داده‌ها عملیاتی نظیر محاسبات، مرتب سازی و فیلتر نمودن را روی آنها انجام داده، همچنین می‌توان این داده‌ها را چاپ کرده و نمودارهایی بر اساس آنها ایجاد کرد.

اکسل ۲۰۱۳

شرکت مایکروسافت در نسخه جدید اکسل تغییراتی را اعمال کرده است. از جمله این تغییرها می‌توان به ساده شدن گرافیک نرم‌افزار و استفاده زیاد از رنگ سفید، اضافه شده توابع پیشرفته مثلثاتی، توانایی تبدیل اعداد رومی به عربی یا لاتین و همچنین اضافه شده منوی استارت به نرم‌افزار اشاره کرد. همچنین این نرم‌افزار دارای حالتی برای استفاده در دستگاه‌های لمسی می‌باشد که با انتخاب آن ابزارها بزرگتر و با فاصله بیشتر از یکدیگر نمایش داده می‌شوند تا بتوان به راحتی آنها را لمس کرد.

آغاز

برای اجرای نرم‌افزار راه‌های گوناگونی در انواع ویندوزها وجود دارد. می‌توان برای اجرای نرم‌افزار روی آیکون آن در میز کار دو بار کلیک کرد (دبل کلیک).

همچنین می‌توان روی نام نرم‌افزار در منوی استارت یک بار کلیک کرد تا نرم‌افزار اجرا شود. البته منوی استارت نمایش داده شده در زیر در ویندوز می‌باشد.

و یا می‌توان نام نرم‌افزار را در منوی استارت جست‌وجو کرد و پس از یافتن نرم‌افزار یک بار روی آن کلیک کرد تا نرم‌افزار اجرا شود.

پس از اجرای نرم‌افزار اکسل، با اولین تغییر محسوس این نرم‌افزار نسبت به نسخه‌های قبلی آن روبه‌رو می‌شویم. در نسخه‌های قبلی پس از اجرای برنامه مستقیما به یک کاربرگ خالی هدایت می‌شدیم. اما در اکسل ۲۰۱۳ پس از اجرا با صفحه‌ای روبه‌رو می‌شویم که علاوه به داشتن گزینه کاربرگ خالی، چند کاربرگ از پیش آماده شده در موضوعات مختلف را به شما پیشنهاد می‌دهد که در صورت لزوم می‌توانید از آنها استفاده کنید. از جمله این کاربرگ‌های آماده می‌توان به کاربرگ برنامه ریزی روزانه، محاسبه و جدول بازپرداخت وام، برنامه ریزی حقوق ماهانه خانوده، لیست فروش و مواردی از این دست اشاره کرد. تصویر زیر صفحه آغازین اکسل ۲۰۱۳ را نشان می‌دهد. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۹۰ صفحه

حجم

۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۹۰ صفحه

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان