دانلود و خرید کتاب سنگفرش هر خیابان از طلاست کیم وو چونگ ترجمه سمانه فلاح
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سنگفرش هر خیابان از طلاست اثر سمانه  فلاح

کتاب سنگفرش هر خیابان از طلاست

معرفی کتاب سنگفرش هر خیابان از طلاست

«سنگفرش هر خیابان از طلاست» نوشته کیم وو چونگ( -۱۹۳۶)، موسس و مدیر شرکت دوو است. وو چونگ در این کتاب از تجربه‌ها و نگرش‌های خود در زندگی کاری و اقتصادی خود سخن گفته است و پیشنهادها و راهکارهایی را برای موفقیت در آنها ارائه کرده است.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم:

«یک فرد دانا و باهوش به خوبی می‌داند که چگونه از زمان و پول خود به درستی استفاده کند. اجازه دهید بگویم که هیچ‌یک از ما نباید حتی کوچکترین مقدار از پول‌مان را بیهوده خرج کنیم و به همان اندازه نیز باید مراقب صرفه‌جویی در زمان خود باشیم.

در واقع برای هر جوانی لازم است که با توانایی‌های ذهنی خود در مصرف پول و زمان خود که دو عامل مهم و تعیین‌کننده در سعادت و خوشبختی هستند، صرفه‌جویی کند. پول ماهیت خنثی و بی‌اثر دارد. یعنی نه خوب است و نه بد. مهم نحوۀ استفادۀ ما از آن می‌باشد.

در هر صورت باید کاملاً آگاه باشیم که پول باید در زمانی که نیاز است خرج شود. یعنی برای پول خرج کردن استانداردهای خاصی وجود دارد. اگر چنین کنیم می‌توانیم به خود و دیگران سود برسانیم. به نظر من مصرف کردن پول و سرمایه‌ها برای کسب مقامات عالی و تحصیلات دانشگاهی در هر شرایطی نه تنها بد نیست، بلکه باعث پیشرفت خود و دیگران می‌شود. اگر ما بتوانیم از پول‌مان در جهت صحیح استفاده کنیم، مهم نیست که چقدر خرج می‌کنیم. و نباید از خرج کردن پول در مواقع لازم بهراسیم.

بر این اساس من معتقدم که نباید ناچیزترین مقدار از پول را بیهوده خرج نمود. این کار باعث می‌شود در موقعی که به پول نیاز داریم، دچار مشکل شویم. برخی از افراد چون می‌بینند دیگران چیزی را می‌خرند، آنها نیز تحریک می‌‌شوند که چیزهای غیرضروری را بخرند. در حقیقت این کارها حماقت محض هستند که با هیچ پاسخی توجیه نمی‌شوند.»

نظرات کاربران

mahdi
۱۳۹۸/۰۱/۰۵

این کتاب فوق العادست

hidar
۱۳۹۷/۰۸/۰۴

این کتاب فوق العاده است

peyman
۱۳۹۵/۰۷/۰۵

چون از زبون یه انسان موفقه ارزش خوندن داره، بنیانگذار دوو کم آدمی نیست.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۳)
دانسته‌های خود را در اختیار دیگران قرار دهید. خودپسندترین انسانها کسی است که نسبت به یاد دادن آنچه که می‌داند، کوتاهی کند و یا حسادت ورزد.
کاربر ۲۰۲۷۴۳۵
افرادی که هنگام شروع کارهایشان خود را با جملاتی نظیر «ممکن است این کار جواب ندهد» یا «اگر با شکست مواجه شدیم، چه کنیم؟» درگیر می‌کنند، محال است موفق شوند.
You٦٨
درست از لحظۀ شروع کار شما نیز باید به آنچه می‌خواهید به دست آورید، خوش‌بین و امیدوار باشید.
You٦٨
در جهان هستی رویاها تنها قدرت برای تغییر هستند. تاریخ متعلق به رویاپردازان است.
You٦٨
مهم نیست که ما چه‌ کاری انجام می‌دهیم، مهم این است که آن را دوست داشته باشیم. رمز موفقیت و پیروزی همین است.
کاربر ۲۰۲۷۴۳۵
در طول زندگی‌ام مهم نیست که چه اتفاقاتی افتاده‌اند، مهم این است که من در هر شرایطی از آن خوش‌بین بوده‌ام.
کاربر ۵۳۵۴۱۷۸
بزرگترین توانایی ذهنی یک فرد این است که مشکلات را به موقعیت تبدیل کند.
بهار
تعبیر کیم از پول در زندگی این است جاهایی را پیدا کنیم که مردم دیگر هرگز به آنجا پا نگذاشته‌اند و کارهایی را انجام دهیم که دیگران هرگز بدان‌ها فکر نکرده‌اند.
بهار
کسی که از آنچه انجام می‌دهد، آگاه نباشد، حتماً شکست می‌خورد.
کاربر ۲۰۲۷۴۳۵
اگر قرار باشد که هم از لذت و شادی خسته شویم و هم از کار کردن، من ترجیح می‌دهم که با کار خود را خسته کنم نه با استراحت کردن. به همین دلیل است که انسان‌های پرمشغله به مراتب شادتر از افراد بیکار هستند.
/امیرمحمد/

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
۲۰,۰۰۰
۵۰%
تومان