دانلود و خرید کتاب نشخوار فکری فقیرانه رابرت کیوساکی ترجمه ابوالفضل طاهریان ریزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب نشخوار فکری فقیرانه

کتاب نشخوار فکری فقیرانه نوشتهٔ رابرت کیوساکی و کیم کیوساکی و ترجمهٔ ابوالفضل طاهریان ریزی است و انتشارات طاهریان آن را منتشر کرده است. توهماتی که ذهن و فکر طبقهٔ متوسط و فقیر جامعه را درگیر کرده است موضوع این کتاب است.

درباره کتاب نشخوار فکری فقیرانه

فقرا و طبقۀ متوسط به اشتباه چه چیزی را ثروت واقعی ثروتمندان می‌دانند؟! آیا آن‌ها می‌دانند ثروتی که آرامش به بار نیاورد چیزی جز فقر نیست؟! هستند حقوق‌بگیرانی که دارای حقوق و مزایای بالایی هستند، ولی به جای آنکه آن‌ها مالک دارایی و ثروت خود باشند، این دارایی‌ها مالک آن‌هاست!

بسیاری از فقرا هنوز پولداربودن را گناه و ثروتمندشدن را باعث شرمسازی می‌دانند! بسیاری از مردم که متأسفانه تعداد آن‌ها کم هم نیست فقر را فضیلتی روحانی و اخلاقی به حساب می‌آورند.

این نمونه‌ها و هزاران الگوی اشتباه دیگر در واقع نشخوارهای ذهنی است که به صورت شبانه‌روزی فقرا و حقوق‌بگیران را درگیر خود کرده است.

رابرت و کیم کیوساکی در کتاب نشخوار فکری فقیرانه و فرصت کوتاه به‌دست‌آمده سعی دارند به شما تأکید کنند که برای پولدارشدن ابتدا باید ذهن و فکر خود را از تصورات اشتباه پاکسازی کرده و جای را برای جای‌گیری افکار جدید در مورد پول، دارایی و ثروت باز کنید. از توهم امنیت شغلی حقوق‌بگیران تا مزایا و معایب مشاغل گیگی، از شگردهای دولت‌مردان در رقابت‌های انتخاباتی تا توجه به حفظ و مراقبت از ایده‌ها، از داشتن نگاه درست به پول و دارایی تا جدی‌گرفتن بودجه‌بندی و ... شاه‌کلیدهایی است که ما به همراه هم قرار است در این سفر کوتاه به آن‌ها بپردازیم و در مسیر پولسازی و کارآفرینی به نحو احسن از آن‌ها بهره ببریم.

خواندن کتاب نشخوار فکری فقیرانه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند دیدگاه خود را دربارهٔ فقر و ثروت تغییر دهند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب نشخوار فکری فقیرانه

«حتماً شما هم اصطلاح «امنیت شغلی» را شنیده‌اید. در واقع امنیت شغلی یک افسانه است. این یک احساس خوب از یک سنی متفاوت است. واقعیت این است که حقوق‌بگیر بودن در اقتصاد امروز به معنای قرار گرفتن در پرخطرترین موقعیت ممکن است.

منبع خبری Axios در یک مقاله «نادر، صریح و جدی» گزارش می‌دهد که مدیران شرکت‌های آمریکایی در مورد چشم‌انداز مالی کارکنان خود صادق هستند. پیام این است که آمریکایی‌ها باید منتظر افزایش دستمزدهای سراسری که هم‌زمان با سود بیشتر شرکت‌ها باشد، نمانند. برای کسب درآمد، کارگران باید به سمت مشاغل با مهارت بالاتر که درآمد بیشتری دارند، روی آورند.

در این مقاله، مدیران درباره نحوه برنامه‌ریزی آنها برای اخراج بسیاری از کارکنان خود و جایگزینی آنها با اتوماسیون اداری صحبت می‌کنند. آنها همچنین می‌گویند که روزهای افزایش حقوق گذشته است. در عوض، در غیرقابل تعویض‌ترین کارمندان، شاهد هر گونه تلاشی خواهیم بود – تا زمانی که آنها نیز قابل تعویض باشند.

از این پیام واضح‌تر نمی‌تواند باشد. انتظار حقوق بیشتری نداشته باشید و خوشحال باشید که فعلاً شغل دارید. این در حالی است که بسیاری از شرکت‌ها از سودهایی بی‌سابقه در عصر کنونی بهره می‌برند.»


معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

نظرات کاربران

میم‌ بانو
۱۴۰۲/۱۲/۰۲

آینده مالی خود را صرف کار برای دیگران نکنید

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
۲۰,۰۰۰
۵۰%
تومان