دانلود و خرید کتاب به بالا نگاه کن! رابرت کیوساکی ترجمه ابوالفضل طاهریان ریزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب به بالا نگاه کن!

کتاب به بالا نگاه کن! نوشتهٔ رابرت کیوساکی و کیم کیوساکی است و با ترجمهٔ ابوالفضل طاهریان ریزی در انتشارات طاهریان منتشر شده است. 

درباره کتاب به بالا نگاه کن!

کتاب به بالا نگاه کن! به این می‌پردازد که چگونه می‌توانیم نگاهی هوشمندانه و فرامعمول به مسائل مالی داشته باشیم. در کتاب به بالا نگاه کن! کیم کیوساکی و رابرت کیوساکی می‌کوشند کلیدی‌ترین مطالب کاربردی را درمورد کسب‌وکار، تورم، تکنیک‌های حفظ دارایی، مدیریت هوشمندانهٔ زمان، استفاده از بدهی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری به ما یاد دهند. این زوج تمام سعی خود را می‌کنند که به همهٔ ما بفهمانند که نباید به زندگی و آیندهٔ یکدیگر بی‌تفاوت باشیم و همواره باید برای پیشرفت خود و دیگران تلاش کنیم.

خواندن کتاب به بالا نگاه کن! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند مدیریت اصولی مالی را یاد بگیرند، پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی از یک خانواده دورگهٔ ژاپنی - آمریکایی و در هاوایی به دنیا آمد. رابرت پس از پایان دورهٔ دبیرستان، در نیویورک به ادامه تحصیل پرداخت و پس از به پایان‌رساندن دانشگاه، به نیروی تفنگ‌داران دریایی آمریکا پیوست. او به‌عنوان افسر و خلبان هلیکوپترهای سنگین نظامی در جنگ ویتنام حضور داشته است. رابرت کیوساکی پس از بازگشت از ویتنام در سال ۱۹۷۷، شرکتی را تأسیس کرد و به تولید کیف پول مردانه از نایلون و ولکرو پرداخت. رابرت در ادامهٔ زندگی حرفه‌ای خود، مؤسسه‌ای به نام مؤسسهٔ بین‌المللی آموزش تأسیس کرد و به آموزش تجارت و سرمایه‌گذاری در ۷ کشور جهان پرداخت. این تاجر موفق در ۴۷سالگی به سرمایه‌گذاری روی آورد و در این حوزه هم بسیار موفق عمل کرد. کیوساکی کلاس‌هایی برگزار می‌کند و در آن‌ها از سرمایه‌گذاری با بالاترین بهره و کمترین ریسک و همچنین نحوهٔ بیدارشدن نبوغ مالی در افراد می‌گوید.

بخشی از کتاب به بالا نگاه کن!

«در دنیای سرمایه‌گذاری به این معناست که هر سرمایه‌گذاری یک تجارت است. صورت‌حساب درآمد و ترازنامه خود را دارد، باید فروش و بازاریابی آن را هدایت کند، باید برای بقای سودآور باشد، باید تیمی پشت سر داشته باشد و باید هدفی وجود داشته باشد. اینها اصول یک کسب و کار موفق و همچنین اصول سرمایه‌گذاری کارآمد هستند.

شاید در این مرحله، برخی از شما بگویید: «آره، اما من فقط چند سهم از سهام را می‌خرم. من به همه آن چیزها نیاز ندارم.»

مثال کامل هر سهم نشان دهنده چیست؟ سهام، سهم شرکت است. آیا یک شرکت برای موفقیت در طول سال ها به فروش و بازاریابی، صورت‌های مالی دقیق، تیم مدیریتی قوی، هدف یا مأموریت و جریان درآمد خوب نیاز دارد؟ بله البته که دارد! با این حال، چند نفر قبل از خرید سهام در آن شرکت، تکالیف خود را انجام می‌دهند و در مورد اصول شرکتی که در آن سرمایه‌گذاری می‌کنند تحقیق می‌کنند؟ خیلی کم؛ اما به جرئت می‌توانم به شما بگویم که وارن بافت این کار را می‌کند.

۴ قانون هر سرمایه‌گذاری

من از سال ۱۹۸۴ که اولین کسب و کار پاره وقت خود را بدون پول و بدون تجربه شروع کردم، کارآفرین بودم. این ایدهٔ "انجام بده یا بمیر" از طریق آزمون و خطا بود. از دید یک کارآفرین، قوانین سرمایه‌گذاری که من با آنها زندگی می‌کنم، در اینجا آمده است:

۱- سرمایه‌گذاری باید پول در جیب من بگذارد

اول، من به دنبال جریان نقدی هستم. دوم، من به دنبال قدردانی هستم. به یاد داشته باشید، یک سرمایه‌گذار خوب در کار ساخت و افزایش ستون دارایی‌های خود است. پس هر سرمایه‌گذاری که پولی را در جیب شما نمی‌گذارد دارایی نیست - یک بدهی است.

۲- سرمایه‌گذاری باید به تنهایی باقی بماند

یک سرمایه‌گذاری نمی‌تواند از جریان نقدینگی یا تأمین مالی سرمایه‌گذاری‌های دیگر دوام بیاورد. در دنیای تجارت، شما نمی‌توانید از ثروت یک کسب و کار برای زنده نگه داشتن یک تجارت فرعی استفاده کنید. هر کسب و کاری باید به خودی خود سودآور باشد. همین امر در مورد سرمایه‌گذاری نیز صادق است.»

معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۵۰٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۷۶ صفحه

حجم

۴۵۰٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۷۶ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
۲۰,۰۰۰
۵۰%
تومان