دانلود و خرید کتاب قدرت دیوانگی در موفقیت و پولدار شدن رابرت شمین ترجمه ابوالفضل طاهریان ریزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قدرت دیوانگی در موفقیت و پولدار شدن اثر رابرت شمین

کتاب قدرت دیوانگی در موفقیت و پولدار شدن

معرفی کتاب قدرت دیوانگی در موفقیت و پولدار شدن

کتاب قدرت دیوانگی در موفقیت و پولدار شدن نوشتهٔ رابرت شمین و ترجمهٔ ابوالفضل طاهریان ریزی است و انتشارات طاهریان آن را منتشر کرده است. این کتاب به شما پاسخ می‌دهد که «چرا آن دیوانه اینقدر پولداره، ولی من نه؟!»

درباره کتاب قدرت دیوانگی در موفقیت و پولدار شدن

حتما می‌ترسید که این فقط یک کتاب تقلبی دیگر با عنوان «چگونه با کمترین تلاش ممکن هرچه سریع‌تر ثروتمند شویم» باشد، مانند ده کتاب دیگری که قبلاً خریده‌اید، خوانده‌اید و گوشه‌ای پرتاب کرده‌اید. اما کتاب قدرت دیوانگی در موفقیت و پولدار شدن اینگونه نیست.

 هفت راز موفقیت در این کتاب زندگی شما را از این رو به آن رو می‌کند. 

این کتاب سه بخش دارد:

۱. بخش اول آماده است. این بخشی است که شما را به سرعت وارد فضای دیوانه‌های پولدار می‌کند.

۲. بخش دوم هدف‌گیری است. مطالب این بخش مانند نقشهٔ گنج راهنمای شما به سمت ثروت است. هنگامی که برای پولسازی خود برنامه‌ریزی کردید، مستقیماً به ثروت خواهید رسید.

۳. بخش سوم آتش است. اینجا جایی است که ماشه را می‌کشید، شلیک می‌کنید و درست به هدف می‌زنید!

خواندن کتاب قدرت دیوانگی در موفقیت و پولدار شدن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند پولدار شوند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب قدرت دیوانگی در موفقیت و پولدار شدن

«به یاد دارم که روزی مصاحبه اپرا را با جیم کری را در تلویزیون تماشا کردم که داستان شگفت‌انگیزی را مطرح کرد. او گفت که چگونه بیکار بود و در ماشینش زندگی می‌کرد و سپس یک روز برای خود چکی به مبلغ ده میلیون دلار برای بازیگری نوشت و آن را برای روز شکرگزاری یک سال بعد تاریخ گذاشت و آن را در کیف پولش گذاشت. وقتی او گفت که پیشنهادی برای بازی در فیلم «احمق و احمق‌تر» به او داده شده است، مانند همه تماشاگران، هیجان‌زده شدم. این پیشنهاد دقیقاً یک سال بعد در روز شکرگزاری ارائه شد!

چیزهای بسیار قدرتمند اگر برای جیم کری کار کرد، می‌تواند برای شما هم کار کند؛ بنابراین شما هم یک چک ثروت آماده بنویسید. 

- تاریخی که می‌خواهید یک دیوانهٔ پولدار شوید را مشخص کنید. تاریخ مهم است زیرا شما را مجبور می‌کند به یک افق زمانی متعهد شوید. بدون تاریخ بودن، چک بی‌معنی است - بیشتر یک آرزوی مبهم است تا بخشی از هدف قدرتمند شما.

- مبلغ دقیقی را که فکر می‌کنید از شما یک دیوانهٔ پولدار می‌کند، درج کنید. همانطور که دونالد ترامپ می‌گوید: "اگر می‌خواهید رؤیاپردازی کنید، رؤیاهای بزرگ داشته باشید." به یاد داشته باشید، این مبلغ دلار برای کل رؤیای شما برای دیوانهٔ پولدار شدن است. باید تمام اسباب‌بازی‌هایی را که می‌خواهید و خانواده‌تان را تأمین کند، سبک زندگی‌ای را که می‌خواهید به شما بدهد و کمک به دیگران را برای شما ممکن سازد. این اولین جا برای سخاوتمند بودن است. با خود سخاوتمند باشید.

- خدماتی را که می‌خواهید بعد از دیوانهٔ پولدار شدن ارائه دهید دقیقاً بنویسید، این مهم است. نوشتن "من یک دیوانهٔ پولدار می‌شوم" کافی نیست. باید برای انجام کاری آماده باشید، برای پول و زندگی یک آدم دیوانهٔ پولدار خدماتی را ارایه بدهید. جیم کری نوشت که در ازای ثروتش «خدمات بازیگری» ارائه می‌کند. چه خدماتی ارائه خواهید داد؟ اگر مطمئن نیستید، نگران نباشید. زمانی که این کتاب را تمام کردید، می‌توانید آن قسمت خدمات را با اشتیاق، اشتیاق و اعتمادبه‌نفس پُر کنید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
و به عنوان یک امتیاز یاد گرفتم که هوشمندانه کار کردن بهتر از کار سخت یا ساعات طولانی کار است.
izedmehr

حجم

۵۰۰٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۹۲ صفحه

حجم

۵۰۰٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۹۲ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
۲۷,۵۰۰
۵۰%
تومان