دانلود و خرید کتاب اگر اول نباشی، آخر میشی گرانت کاردون ترجمه فهیمه فتحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اگر اول نباشی، آخر میشی اثر گرانت کاردون

کتاب اگر اول نباشی، آخر میشی

معرفی کتاب اگر اول نباشی، آخر میشی

کتاب اگر اول نباشی، آخر میشی نوشتۀ گرانت کاردون و ترجمۀ فهیمه فتحی است. انتشارات آتیسا این کتاب آموزشی را روانۀ بازار کرده است. ما در این کتاب با تکنیک‌های به‌فروش‌رساندن محصولات، به‌دست‌گرفتن نبض بازار و غلبه بر رقیبان آشنا می‌شویم.

درباره کتاب اگر اول نباشی، آخر میشی

در کتاب اگر اول نباشی، آخر میشی یاد می‌گیریم که در عرصۀ کسب‌وکار، جایگاه اول تنها جایگاه مهمی است که جاذب بالاترین دستمزدها و پاداش‌ها است. اگر شما در عرصۀ کسب‌وکار خود برتر، غالب، مسلط یا اول نباشید، در معرض خطرات فراوان قرار می‌گیرید. ازآنجاکه اقتصاد دربرگیرندۀ کسب‌وکارهای فراوان است، هنگام سودآوربودن بازار فقط آن دسته از شرکت‌ها یا کسب‌وکارها می‌توانند مشتری جذب کنند که در جایگاه اول هستند و حرفهٔ خود را گسترش داده‌اند. بقیۀ شرکت‌ها، مؤسسات یا کسب‌وکارهایی که ضعیف محسوب می‌شوند، درآمدهایشان روزبه‌روز کمتر می‌شود و در واقع جیره‌خوار بازار ثروتمندی می‌شوند که ثروتش را مدیون همین کسب‌وکارهای جایگاه‌اولی است. اگر اقتصاد، دچار بحران و در نتیجه بازار کوچک و کم‌سود شود، فقط شرکت‌ها یا کسب‌وکارهای دارای جایگاه اول می‌توانند از سودآوریِ هر چند اندک بازار بهره‌مند شوند؛ به بیان دیگر، شرکت‌ها یا کسب‌وکارهای برتر، سهم بقیه را نیز به‌دلیل اول‌بودنشان از آنِ خود می‌کنند؛ به همین دلیل است که آن‌ها سود می‌کنند و بقیه ضرر.

خواندن کتاب اگر اول نباشی، آخر میشی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران حوزۀ کسب‌وکار و پیشرفت در اقتصاد پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب اگر اول نباشی، آخر میشی

«از دوران پررونق تا دوران بی‌رونقی

زمانی که شرایط اقتصادی از حالت روبه، رشد، پررونق مثبت و بسیار خوش‌بینانه وارد حالت کوچک‌شدن انحطاط کم‌رونق منفی و بسیار بدبینانه می‌شود، شاهد طیف گسترده‌ای از واکنش‌ها خواهیم. بود این واکنش‌ها درست شبیه واکنش‌های افرادی است که یکی از عزیزان خود را از دست می‌دهند به بیان دیگر بیشتر افراد باید مراحل انکار، عصبانیت، تنفر، رنجش گاهی، سردی بی‌اعتنایی و درنهایت بهبودی را یکی پس از دیگری بگذرانند بااین‌حال عده‌ای هم در جایگاه اول یا برتر قرار دارند؛ به همین دلیل پس از کوچک یا راکد شدن اقتصاد افکار بکر، خلاق و نو به سرشان می‌زند که به‌خوبی از پس نجات آنها برمی‌آیند.

من به شما اطمینان می‌دهم هیچ شرایط اقتصادی ای آن قدر ناامیدکننده نیست که گریزی جز تسلیم نداشته باشید اگر مجموعه اقداماتی را با ترتیب خاص خودشان انجام دهید حتماً پیروز خواهید شد این کتاب موهبتی بزرگ برای آن دسته افراد است که مدام به دنبال فرصت‌ها برای بالاکشیدن خود، نگرش‌ها، اهداف، جایگاه یا مسئولیت‌هایشان هستند. ۲۵ سال است که این مأموریت را سرلوحه مأموریت‌ها یا وظایف خود قرار داده‌ام تا سبب رشد و موفقیت افراد خواهان رشد و موفقیت شوم هیجان‌انگیزترین قسمت شغل من آن است که باید مراجعانی سالم و پرانگیزه را هدایت کنم که فقط می‌خواهند در عرصۀ کسب‌وکار خود اولین و برترین باشند.

 آنچه در کتاب پیشرو مطالعه خواهید، کرد همان چیزهایی است که در گذر سال‌ها با پژوهش مطالعه یا هنگام مواجهه با مراجعانم آموخته‌ام. من در این کتاب با روشی درست به شما یاد می‌دهم برای تجربه احساس موفقیت بی‌اعتنا به شرایط اقتصادی دقیقاً باید چه‌کارهایی انجام دهید؛ چگونه کسب‌وکارتان را گسترش دهید؛ از رقبایتان پیشی بگیرید؛ تمام مشکلات را برای تحقق اهداف ایدئال پشت سر بگذارید و به طور دقیق چه اقدامات شدنی و ساده‌ای می‌توانند شما را در کسب‌وکارتان پیشرو یا درجه یک کنند تا بتوانید سهم بقیه رقبایتان را نیز از آن خود کنید من این کتاب را نوشتم تا شما دقیقاً بدانید هر روز باید چه اقداماتی را مستمر انجام دهید تا هم بر عرصۀ کسب‌وکارتان مسلط شوید و هم خودتان را به چنان جایگاه قوی و قدرتمندی برسانید که هیچ نوع وضعیت اقتصادی بحرانی نتواند بر آن تأثیر منفی بگذارد؛ با پیروی از چه شیوه‌هایی می‌توانید خود را از شر وابستگی بد شرایط اقتصادی خوب یا بد برهانید و خودتان سبب موفقیت‌ها یا شکست‌هایتان شوید نه وضعیت اقتصادی کل جامعه چگونه می‌توانید حتی در اقتصاد ضعیف و روبه‌زوال هم برتر از دیگران باشید سهم رقبای ضعیفتان را از آن خود کنید از رخدادهای منفی اقتصاد در حال کوچک‌شدن برای خلق شرایط مطلوب خود شرکت یا خانواده‌تان بهره بگیرید؛ در اقتصاد در حال کوچک‌شدن انقباضی و روبه‌زوال چه فرصت‌های نابی وجود دارند و اینکه چگونه می‌توانید رشد کنید، رقبایتان را کنار بزنید و در جایگاه اول قرار بگیرید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
۶,۰۰۰
۵۰%
تومان