دانلود و خرید کتاب کمک های اولیه و اصول ایمنی کتلین ا. هندل ترجمه ونداد شریفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کمک های اولیه و اصول ایمنی اثر کتلین ا. هندل

کتاب کمک های اولیه و اصول ایمنی

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب کمک های اولیه و اصول ایمنی

کتاب «کمک های اولیه و اصول ایمنی» نوشتۀ کتلین ا. هندل و ترجمۀ ونداد شریفی است و گروه انتشاراتی ققنوس آن را منتشر کرده است. این کتاب شامل اطلاعات بسیار ارزشمند دربارۀ نکات ایمنی است.

درباره کتاب کمک های اولیه و اصول ایمنی

در زندگی انسان‌ها، به‌غیراز حوادث طبیعی مثل زلزله، سیل و طوفان، حوادث دیگری هم ممکن است اتفاق بیفتد؛ حوادث جاده‌ای و ترافیکی، در محیط خانه‌، محیط کار از این جمله‌اند که اتفاقاً تعداد رخداد این نوع از حوادث خیلی بیشتر از حوادث طبیعی است و امکان دارد جان هزاران نفر به خطر جدی بیندازد و یا حتی به کام مرگ بکشاند. معمولاً هر حادثه‌ای که رخ می‌دهد، مردم اولین نفراتی هستند که در صحنه حضور دارند؛ بنابراین اگر در زمینۀ کمک‌های اولیه و اصول ایمنی مهارت‌های لازم و کافی را داشته باشند، می‌توانند بسیار مفید باشند و جان کسانی که دچار آسیب شده‌اند را نجات دهند یا حداقل می‌توانند مانع از بروز آسیب‌های جدی‌تر و جبران‌ناپذیر شوند.

کمک‌های اولیه مراقبت‌های بسیار فوری و همچنین مجموعه اقداماتی هستند که بلافاصله بعد از وقوع حادثه، قبل از رسیدن اورژانس و رسیدن به مراکز درمانی برای افراد آسیب‌دیده انجام می‌شود و هدف اصلی این اقدامات جلوگیری و یا پیشگیری از مرگ و صدمات وارد شده است؛ بنابراین نقش آموزش کمک‌های اولیه و اصول ایمنی به گروه‌های مختلف جامعه بسیار برجسته است و باید به این موضوع به‌عنوان یک دغدغۀ جدی و اساسی در جامعه نگاه کرد.

کتاب کمک‌های اولیه و اصول ایمنی، به ۲ موضوع مهم می‌پردازد؛ پیشگیری و و مداخله. پیشگیری روش‌ها و اقداماتی جهت جلوگیری از حوادث ناگوار است و مداخله استفاده از روش های رایج برای انجام کمک های اولیه است. این کتاب چگونگی اندیشیدن دربارۀ پیشامدهای اضطراری و نحوۀ انجام اقدامات نجات‌بخشی مثل احیا را به خوانندگان آموزش می‌دهد. خوانندگان همچنین با مطالعۀ کتاب متوجه می‌شوند که با چه اقداماتی احتمال بروز حوادث و آسیب‌دیدگی‌ها را به حداقل برسانند و برای رویارویی آماده باشند. 

خواندن کتاب کمک های اولیه و اصول ایمنی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به امدادگران و همچنین علاقه‌مندان به کمک‌رساندن و نجات دیگران در زمان وقوع حوادث ناگوار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب کمک های اولیه و اصول ایمنی

«صرف ایدۀ نجات فردی از یک وضع اضطراری، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب می‌کند؛ زیرا به‌هرحال این اقدامات شاید بسیار ارزنده باشند. همه دوست دارند امدادگر یا نجات‌بخش را قهرمان توصیف کنند که به لطف تلاش بی‌بدیل او فرد نجات‌یافته زندگی خوب و خوش خود را باز می‌یابد. اما واقعیت چیز دیگری است. ممکن است امدادگر متوجه شود مار زیادی نمی‌تواند انجام دهد و از سوی دیگر شاید فرد مصدوم یا بیمار اصلاً همکاری نکند.» ‌

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۹٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۷۸

تعداد صفحه‌ها

۴۳۲ صفحه

حجم

۱۹٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۷۸

تعداد صفحه‌ها

۴۳۲ صفحه

قیمت:
۸۵,۰۰۰
تومان