دانلود و خرید کتاب گره گشایی از اضطراب جادسون بروئر ترجمه یاسمین مشرف
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب گره گشایی از اضطراب اثر جادسون بروئر

کتاب گره گشایی از اضطراب

معرفی کتاب گره گشایی از اضطراب

کتاب گره گشایی از اضطراب نوشتهٔ جادسون برویر و ترجمهٔ یاسمین مشرف است. گروه انتشاراتی ققنوس این کتاب در حوزهٔ روان‌شناسی عمومی را منتشر کرده است.

درباره کتاب گره گشایی از اضطراب

کتاب گره گشایی از اضطراب دربردارندهٔ شیوه‌های روان‌پزشکی بالینی، تحقیقات و فشرده‌سازی مفاهیمی است که جادسون بروئر آن‌ها را به‌مرور گردآوری کرده است. او در این اثر تلاش کرده است تا راهنمایی‌های عملی و مفیدی برای تغییر درک خواننده از اضطراب ارائه دهد. این نویسندهٔ حوزهٔ روان‌شناسی، به خواننده کمک می‌کند تا بتواند به‌طور مؤثری روی اضطراب خود کار کند و هم‌زمان، همهٔ عادت‌ها و اعتیادهای غیرمفید را از بین ببرد. خواننده می‌تواند با این کتاب که یکی از آثار پرفروش «نیویورک تایمز» و «وال‌استریت ژورنال» بوده است، علل گیرکردن در حلقه‌ٔ عادت‌های اضطرابی را بفهمد. بروئر با مطرح‌کردن تمرین‌هایی ساده، به خواننده کمک می‌کند تا از چرخه‌ٔ معیوب اضطراب خارج شود و به زندگی عادی خود بازگردد.

خواندن کتاب گره گشایی از اضطراب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران کتاب‌های موفقیت و خودیاری و کسانی که می‌خواهند مفهوم اضطراب را بفهمند و از چرخهٔ آن خارج شوند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب گره گشایی از اضطراب

«من مهربانی عاشقانه را به مثابهٔ پیشنهادی بزرگ‌تر و بهتر که می‌توانست در بیرون آمدن از مارپیچِ نزولی انزوا و افسردگی کمک کند به آن بیمارم که دچار پرخوری بود معرفی کردم. کمی تمرین لازم بود، اما پس از مدتی، وقتی او برای قضاوت کردن دربارهٔ خودش تحریک و وسوسه می‌شد، از گزینهٔ مهربانی عاشقانه استفاده می‌کرد و اغلب می‌توانست از چرخهٔ نشخوار فکری افسرده‌کننده‌اش خارج شود. در نهایت او پرخوری را تقریباً به طور کامل ترک کرد، تا آن‌جا که از کلینیکم مرخصش کردم، چون دیگر به کمکم نیازی نداشت.

او حدود چهار ماه بعد برای ویزیت بعدی به کلینیکم برگشت تا مطمئن شود همه‌چیز همچنان خوب پیش می‌رود. ۱۸‌کیلوگرم وزن کم کرده بود، اما مهم‌تر از آن این بود که به من گفت: «من برای این راهکار از شما سپاسگزارم، زیرا احساس می‌کنم زندگی دوباره به من بخشیده‌اید. من می‌توانم فقط یک تکه پیتزا بخورم و از آن لذت هم ببرم.»

توجه کنید که او دیگر مجبور نبود برای شکستن حلقه (های) عادتش به اجتناب یا رویکرد دیگری متوسل شود. و چیزی که او توصیف می‌کرد معجزه نبود، بلکه صرفاً شامل قرار دادن هر سه دنده در کنار هم و به کار بستن آن‌ها در زندگی واقعی بود. او توانست حلقه‌های عادت خود را ترسیم کند (دنده یک)، فهمید که این رفتار خشونت‌آمیز با خودش دردناک است (دنده دو)، و پیشنهاد بزرگ‌تر و بهتر مهربانی عاشقانه را به کار بست (دنده سه) تا از آن حلقه‌های عادت خارج شود و به چیزی زیبا برسد: خودش.

پس مهربانی عاشقانه را در زندگی‌تان پیشه کنید. کاوش کنید که چطور کنجکاوی و مهربانی می‌توانند کمکتان کنند. به گونه‌ای عمل کنید که عملکردتان هم برای خودتان و هم برای دیگران مفید باشد و شما را به فضای بهتری برای حل مشکلات و تعامل با دنیا سوق دهد. می‌توانید مهربانی عاشقانه را در حالتی رسمی، نشسته روی صندلی یا بالش مراقبه، یا زمانی که دراز کشیده‌اید تا بخوابید، تمرین کنید. حتی می‌توانید این کار را در حالی که در خیابان راه می‌روید انجام بدهید ــ این جمله‌ها را به خودتان و هر کسی که عبور می‌کند تقدیم کنید. به جای این‌که دربارهٔ خودتان قضاوت یا خودتان را سرزنش کنید این جمله‌ها را هرچه بیشتر تمرین کنید، می‌بینید که بیشتر به پذیرا بودن، حضور داشتن در زمان حال، امکان دادن به خودتان برای انسان بودن عادت خواهید کرد و از آن پاداش‌های طبیعی‌ای که در درونتان ایجاد می‌شود مثل گرمی، انبساط خاطر، آرامش یا هر اسم دیگری که بتوان بر تجربهٔ شما گذاشت بهرهٔ بیشتری می‌برید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۷۶٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۳۵ صفحه

حجم

۵۷۶٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۳۵ صفحه

قیمت:
۹۷,۰۰۰
۵۸,۲۰۰
۴۰%
تومان