دانلود و خرید کتاب ۲۱ روش عالی برای آشنایی و ازدواج با زن دلخواه برایان تریسی ترجمه فریبا سبز چمنی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۲۱ روش عالی برای آشنایی و ازدواج با زن دلخواه اثر فریبا  سبز چمنی

کتاب ۲۱ روش عالی برای آشنایی و ازدواج با زن دلخواه

انتشارات:شادن پژواک
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ۲۱ روش عالی برای آشنایی و ازدواج با زن دلخواه

برایان تریسی در این اثر ۲۱ روش عالی برای آشنایی و ازدواج با زن دلخواهتان را به شما پیشنهاد می‌کند. «هرساله صدها هزار و حتی میلیون‌ها مرد با زن ایده‌آلشان آشنا می‌شوند و ازدواج می‌کنند. برخلاف آنچه که می‌خوانید، اکثر مردها بقیه زندگیشان را با خوشبختی تا آخر عمر با همان تک زن دلخواه‌شان زندگی می‌کنند و هیچ تصمیم دیگری به اندازه پیدا کردن، عاشق شدن و ازدواج با زن ایده‌آلتان روی سلامتی بلندمدت، خوشبختی و موفقیت‌تان در زندگی تأثیر ندارد. خبر خوب این است که آنچه که صدها، هزارها و میلیون‌ها از مردان دیگر انجام داده‌اند و هر روز دارند انجام می‌دهند شما هم به خوبی می‌توانید انجام دهید؛ اگر که فقط یاد بگیرید که چطور. قانون مسلم سرنوشت بشری، قانون علت و معلول است.قانون علت و معلول تفسیری از قانون کشت و درو یا قانون عمل و عکس‌العمل است که بیان می‌کند اگر کارهای معینی را از راه مشخصی انجام دهید، نتایج مشخصی خواهید گرفت. وقتی که ۲۱ قدم این برنامه را انجام می دهید، کیفیت زندگی عاشقانه و روابطتان با زنان به‌طور کامل تغییر خواهد کرد. با زن دلخواهتان آشنا خواهید شد و ازدواج خواهید کرد.»
معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴۵)
فیلیپ ویلسون در برنامه ی تلویزیونی اش می گفت:" همان چیزی را که می بینید، به دست خواهید آورد. "به دنبال کسی باشید که همین حالا، همان نوع شخصیتی را داشته باشد که در تمام عمرتان از آن راضی باشید. در این مسئله کوتاه نیایید.
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸
ممکن است با زنان زیادی آشنا شوید تا در نهایت بتوانید کسی را پیدا کنید که با او کاملا احساس راحتی و امنیت کنید، اما ارزش جست و جو و انتظار کشیدن را دارد.
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸
در خودتان احساس اضطرار و تعصب برای عمل ایجاد کنید. به عنوان شخصی شهرت پیدا کنید که کارها را با سرعت و به خوبی انجام می دهد.
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸
در تمام زمینه های زندگی، برای خود هدف تعیین کنید. برای امور مالی، شغل و کار، سلامتی، رشد شخصی و بویژه روابط تان، هدف تعیین کنید. تصمیم بگیرید که دقیقا می خواهید چه باشید. چه می خواهید داشته باشید و می خواهید چه کاری انجام دهید.
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸
شاید بهترین قاعده ای که تا به حال کشف شده این است: شما آن کسی می شوید که بیشتر اوقات به آن فکر می کنید. افکار شما، عملکرد و احساس شما را تعیین می کنند. عملکرد و احساس شما اتفاقاتی که برای تان می افتد را تعیین می کنند. برای همین است که وقتی طرز فکرتان را تغییر می دهید، در اصل زندگی تان را تغییر داده اید. دنیای بیرونی شما آینه ای است که دنیای درونی تان را بازتاب می کند. شما هستید که افراد و شرایط را با افکار غالب تانبه زندگیتان جذب می کنید. در حقیقت، آنچه را که می بینید باور نمی کنید بلکه آنچه را که باور دارید، می بینید.
الهه
۳. با فعالیتی که بیشترین اولویت را دارد، کارتان را شروع کنید. هرگز تسلیم این وسوسه نشوید که اول کارهای کوچک را رفع و رجوع کنم.
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸
شاید مهمترین بسط قانون علت و معلول این است که افکار، علت و شرایط، معلول هستند. افکار شما، علت هستند و شرایط زندگی شما نتیجه ی آن علت ها هستند. افکار شما، علت های اولیه ی همه ی اتفاقاتی ست که در زندگی برای تان پیش می آید. اگر می خواهید چیزی را در زندگیتان تغییر دهید باید در درجه ی اول افکاری را که آنها را فعال می کنند، تغییر دهید.
الهه
یادتان باشد روابط، مهم ترین مسئله است. توانایی شما در آشنایی و ازدواج با زن دلخواه تان مهم ترین موفقیت در زندگی شما است. توانایی شما در آشنایی و ازدواج با زن ایده آل تان بیش از هر عامل دیگری، روی سلامتی، خوشبختی، رفاه و طول عمرتان تاثیر می گذارد. چون این موضوع تا این اندازه مهم است، نباید آن را به شانس و اقبال واگذار کنید. مسئله ای است که باید هرروز راجع به آن فکر کنید، کار کنید و برنامه بریزید تا تحقق پیدا کند. برایتان آرزوی سلامتی، خوشبختی، رفاه و به ویژه آرزوی عشق دارم. موفق باشید
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸
وقتی حقیقت و واقعیت زندگی تان را صادقانه بپذیرید و با زندگی تان دقیقاً همانطور که هست رو به رو شوید، نه آن طوری که دل تان می خواست باشد، والاترین شکل درست کاری را به کار بسته اید.
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸
همانطور که به دنباله ی آمدن شب، روز می آید، مطمئن باش که نمی توانی نسبت به هیچ کس دیگری نادرستی کنی".
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸

حجم

۴۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۴۴ صفحه

حجم

۴۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۴۴ صفحه

قیمت:
۱۷,۰۰۰
۸,۵۰۰
۵۰%
تومان