دانلود و خرید کتاب دو اثر از رابرت کیوساکی رابرت کیوساکی ترجمه مصطفی کرتولی‌نژاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دو اثر از رابرت کیوساکی اثر مصطفی کرتولی‌نژاد

کتاب دو اثر از رابرت کیوساکی

معرفی کتاب دو اثر از رابرت کیوساکی

دو اثر از رابرت کیوساکی کتابی است که مسیر موفقیت را به شما نشان می‌دهد. این اثر با ترجمه مصطفی کرتولی‌نژاد، روانه بازار شده است.


درباره کتاب دو اثر از رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی در کتاب پیش‌رو بهترین راه کسب موفقیت را برای شما بازگو می‌کند. موضوعاتی همچون عادات افراد موفق و پیدا کردن جایگاه مالی مناسب در این اثر بررسی می‌شوند. تمرینات ارائه شده در کتاب دو اثر از رابرت کیوساکی، باید برای ۲۱ روز به‌صورت مداوم انجام گیرند تا در وجود شما نهادینه شود.

خواندن کتاب دو اثر از رابرت کیوساکی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

مطالعه کتاب دو اثر از رابرت کیوساکی را به شمایی که به دنبال موفقیت و رشد شخصیتی خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی از یک خانواده دو رگه ژاپنی – آمریکایی و در هاوایی به دنیا آمد. رابرت پس از پایان دوره دبیرستان، در نیویورک به ادامه تحصیل پرداخت و پس از به پایان رساندن دانشگاه، به نیروی تفنگداران دریایی آمریکا پیوست. او به‌عنوان افسر و خلبان هلیکوپترهای سنگین نظامی در جنگ ویتنام حضور داشته است. رابرت کیوساکی پس از بازگشت از ویتنام در سال ۱۹۷۷، شرکتی را تاسیس کرد و به تولید کیف پول مردانه از نایلون و ولکرو پرداخت. رابرت در ادامه زندگی حرفه‌ای خود، مؤسسه‌ای به نام مؤسسه بین‌المللی آموزش تاسیس کرد و به آموش تجارت و سرمایه‌گذاری در هفت کشور جهان پرداخت. این تاجر موفق در سن ۴۷ سالگی به سرمایه‌گذاری روی آورد و در این حوزه هم بسیار موفق عمل کرد. کیوساکی کلاس‌هایی برگزار می‌کند و در آن‌ها از سرمایه‌گذاری با بالاترین بهره و کمترین ریسک و همچنین نحوه بیدار شدن نبوغ مالی در افراد می‌گوید.

جملاتی از کتاب دو اثر از رابرت کیوساکی

چند سال پیش احساس می‌کردم به آخر خط رسیده‌ام. بدون دلیل افسرده بودم، در حالیکه همه چیز داشتم؛ ازدواج موفق، کار مناسب، همکارانی چیره‌دست، ثروت. من در ظاهر همه چیز داشتم ولی واقعاً احساس خوشبختی نمی‌کردم. این احساس باعث شده بود در زندگی خیلی بی‌انگیزه باشم.

شاید باور نکنید ولی حتی حال نداشتم برای ورزش به یک باشگاه ورزشی بروم. در آن مرحله از زندگی من متوجه شدم که قطعهٔ گمشده زندگی من فقر شخصیتی است. عدم توجه به رشد شخصیتی باعث شده بود که من علی‌رغم داشتن ثروت و چیزهایی که دیگران آرزوی آن‌ها را داشتند احساس خوشبختی نکنم. من از خودم غفلت کرده بودم. در آن لحظه من با تمام وجود به این مسئله رسیده بودم که باید تغییر کنم. برای رسیدن به اینکه باید تغییر کنید و دست به تغییر بزنید نیاز به شجاعت و جسارت خاصی دارد. من و همسرم کیم معتقدیم که برای ایجاد تغییر در دنیا ابتدا باید خودمان را تغییر دهیم. شاید شرایط و اوضاع بعضی مواقع از کنترل شما خارج شود ولی خوشبختانه شما کنترل کاملی بر ذهن خودتان دارید. آقای «جیم ران» در این مورد می‌گوید: «سطح موفقیت شما به ندرت از رشد شخصیتی شما بالاتر می‌رود.»

برای مطالعه‌ی جمله‌های بیشتری از کتاب دو اثر از رابرت کیوساکی، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید

معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

نظرات کاربران

Âmin
۱۳۹۹/۰۱/۲۰

اصل مطلب را گفته است بسیار کاربردی است پیشنهاد می کنم حتما مطالعه کنید عالی

M R Y M
۱۳۹۹/۰۱/۱۸

واقعا خیلی بهم کمک کرد کم حجم و کاربردی ، به افرادی مثل خودم که خیلی حوصله کتابهای طولانی رو ندارن و قول معروف دنبال لپ مطلبن توصیه میکنم

alihaghi1
۱۳۹۹/۱۲/۱۲

یکی از بهترین کتاب هایی که تا الان خوندم این بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۴۳٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۵۲ صفحه

حجم

۲۴۳٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۵۲ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
۲۰,۰۰۰
۵۰%
تومان