دانلود و خرید کتاب برنامه‌ریزی برای پول رابرت کیوساکی ترجمه لیلا دژآلون
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب برنامه‌ریزی برای پول اثر لیلا دژآلون

کتاب برنامه‌ریزی برای پول

معرفی کتاب برنامه‌ریزی برای پول

کتاب برنامه‌ریزی برای پول، امور مالی را مهندسی کنیم، اثری از رابرت کیوساکی است که به ما کمک می‌کند تا برای پولی که در اختیار داریم، یک برنامه‌ی عالی بریزیم، برنامه‌ای که به ثروتمند شدن ما منجر شود.

برای اینکه بیاموزید چگونه می‌توان امور مالی را مهندسی کرد، برنامه‌ریزی برای پول را با ترجمه‌ی لیلا دژآلون بخوانید. 

درباره‌ی کتاب برنامه‌ریزی برای پول

برای پولدار شدن شما باید فاکتورهای زیادی را مد نظر قرار دهیم که یکی از این فاکتورهای مهم داشتن قدرت مدیریت هزینه‌ها و عامل مهم دیگر داشتن جریان نقدی و یا درآمد غیرفعال مستمر و مداوم است. اما راه رسیدن به چنین چیزی آسان و واضح نیست. رابرت کیوساکی در کتاب برنامه‌ریزی برای پول، به توضیح دو مورد بالا پرداخته است و روش برنامه‌ریزی برای پول، مدیریت منابع مالی و ... را آموزش داده است. کیوساکی به ما آموزش می‌دهد چطور و با چه برنامه‌ریزی میتوانیم کاری کنیم تا پولمان برای شبانه‌ریزی و بدون وقفه کار کند؛ او رازش را تنها دریک جمله بیان می‌کند: تنها استراتژی این است که سرمایه‌گذاری‌هایی را انجام دهیم که برای ما جریان نقدی به همراه داشته باشد.

کتاب برنامه‌ریزی برای پول را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب برنامه‌ریزی برای پول یک اثر عالی است که به شما مدیریت منابع مالی را می‌آموزد. بنابراین اگر دوست دارید که یاد بگیرید چطور می‌توان برای پولتان برنامه‌ریزی کنید، این کتاب را بخوانید.

درباره‌ی رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی از یک خانواده دو رگه ژاپنی – آمریکایی و در هاوایی به دنیا آمد. رابرت پس از پایان دوره دبیرستان، در نیویورک به ادامه تحصیل پرداخت و پس از به پایان رساندن دانشگاه، به نیروی تفنگداران دریایی آمریکا پیوست. او به‌عنوان افسر و خلبان هلیکوپترهای سنگین نظامی در جنگ ویتنام حضور داشته است. رابرت کیوساکی پس از بازگشت از ویتنام در سال ۱۹۷۷، شرکتی را تاسیس کرد و به تولید کیف پول مردانه از نایلون و ولکرو پرداخت. رابرت در ادامه زندگی حرفه‌ای خود، مؤسسه‌ای به نام مؤسسه بین‌المللی آموزش تاسیس کرد و به آموش تجارت و سرمایه‌گذاری در هفت کشور جهان پرداخت. این تاجر موفق در سن ۴۷ سالگی به سرمایه‌گذاری روی آورد و در این حوزه هم بسیار موفق عمل کرد. کیوساکی کلاس‌هایی برگزار می‌کند و در آن‌ها از سرمایه‌گذاری با بالاترین بهره و کمترین ریسک و همچنین نحوه بیدار شدن نبوغ مالی در افراد می‌گوید.

بخشی از کتاب برنامه‌ریزی برای پول

این یک نمونه از عادات کنترل رفتار است. به یاد دارم که از پدر پولدارم در مورد عادات پولداران پرسیدم. بجای اینکه با یک جمله پاسخ مرا بدهد، از من خواست طبق معمول با مثال یاد بگیریم.

پدر پولدار پرسید: پدرت چه زمانی صورت‌حساب‌هایش را پرداخت می‌کند؟

من گفتم: اول ماه.

او پرسید: آیا پولی برایش می‌ماند؟

من گفتم: خیلی کم.

پدر پولدار گفت این دلیل اصلی تلاش‌های اوست. او عادات بدی داشت. پدر تو اول به افراد دیگر می‌پردازد و خودش را در آخر قرار می‌دهد، آن‌هم فقط زمانی که چیزی برایش باقی‌مانده باشد.

من گفتم: او معمولاً این کار را نمی‌کند. اما او باید صورت‌حساب‌هایش را پرداخت کند، مگر نه؟ شما می‌گویید او نباید صورت‌حساب‌هایش را پرداخت کند؟

پدر پولدار گفت: البته که نه. من قاطعانه اعتقاد به پرداخت به موقع صورت‌حساب‌هایم دارم. منتهی من اول به خودم پرداخت می‌کنم قبل از اینکه صورت‌حساب‌های دولت را بپردازم.

من پرسیدم: چه کار می‌کنید اگر پول کافی نداشته باشید؟ از کجا می‌آورید!؟

پدر پولدار گفت: باز هم اول به خودم پرداخت می‌کنم. خودم را در اولویت قرار می‌دهم. حتی اگر کمبود پول داشته باشم. واقعیت این است که ستون دارایی برای من بسیار مهم‌تر از دولت است.

اما من گفتم: آنها به دنبالتان نمی‌آیند؟

پدر پولدار گفت: بله، اگر پرداخت نکنم حتماً به سراغم می‌آیند. ببین، من نمی‌گویم صورت‌حساب‌ها را پرداخت نکن، من فقط می‌گویم اول به خودم پرداخت می‌کنم، حتی اگر کم‌پول باشم.

اما من جواب دادم: چطور این کار را می‌کنید؟

پدر پولدار گفت: نباید بگویی چطور باید بپرسی چرا؟

بسیار خوب، چرا؟

پدر پولدار گفت: انگیزه. شما فکر می‌کنید اگر من پرداختی‌های خود را انجام ندهم چه کسی با صدای بلند بر سرم فریاد زد؛ من یا طلبکارانم؟

معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۱۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

حجم

۵۱۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
۲۰,۰۰۰
۵۰%
تومان