دانلود و خرید کتاب چگونه اولین دارایی واقعی خود را بخرید؟ رابرت کیوساکی ترجمه لیلا دژآلون
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه اولین دارایی واقعی خود را بخرید؟ اثر لیلا دژآلون

کتاب چگونه اولین دارایی واقعی خود را بخرید؟

معرفی کتاب چگونه اولین دارایی واقعی خود را بخرید؟

کتاب کاربردی چگونه اولین دارایی واقعی خود را بخرید؟ نوشته رابرت کیوساکی کارآفرین نویسنده کتاب معروف و پرفروش «پدر پولدار، پدر بی‌پول» است. کیوساکی در این کتاب با شما درباره یکی از مسائل مهم مالی زندگی یعنی خرید املاک و مستغلات صحبت می‌کند.

درباره کتاب چگونه اولین دارایی واقعی خود را بخرید؟

این کتاب حول‌وحوش توصیه‌های اساسی پدرپولدار، شخصیت معروف کتاب‌های کیوساکی، در مورد سرمایه‌گذاری موفق تدوین گردیده است. توصیه‌هایی مثل سرمایه‌گذاری روی چیزهایی که همزمان دارای جریان نقدی ماهیانه و سود سرمایه‌ای هستند. اکثر مردم از کیوساکی می‌خواهند که سرمایه‌گذاری‌های بدون دردسر و مشکل را به آنها معرفی کند. هدف اصلی او در این کتاب، معرفی بهترین استراتژی‌ها برای سرمایه‌گذاری مطمئن در املاک و مستغلات است.

ما قرار است در این کتاب دارایی‌های واقعی را بشناسیم و آنها را بخریم؛ دارایی واقعی دارایی است که جریان نقدی ماهیانه و سود سرمایه‌ای همزمان است. بعلاوه قرار است در این کتاب با دیگر فاکتورهای مهم در سرمایه‌گذاری آشنا شویم. شما باید تفاوت بین یک سرمایه‌گذار و احتکارکنندهٔ پول را درک کنید. سرمایه‌گذاری واقعی هدفش کسب جریان نقدی و درآمد غیرفعال است در حالیکه یک احتکار کننده پول و سرمایه به امید افزایش قیمت در آینده سرمایه‌گذاری می‌کند.

 خواندن کتاب چگونه اولین دارایی واقعی خود را بخرید؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه کسانی که در آسنانه خرید خانه و ملک یا سرمایه‌گذاری در این زمینه، قرار دارند می‌توانند از راهنمایی های کیوساکی در این کتاب استفاده کنند.

درباره‌ی رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی از یک خانواده دو رگه ژاپنی – آمریکایی و در هاوایی به دنیا آمد. رابرت پس از پایان دوره دبیرستان، در نیویورک به ادامه تحصیل پرداخت و پس از به پایان رساندن دانشگاه، به نیروی تفنگداران دریایی آمریکا پیوست. او به‌عنوان افسر و خلبان هلیکوپترهای سنگین نظامی در جنگ ویتنام حضور داشته است. رابرت کیوساکی پس از بازگشت از ویتنام در سال ۱۹۷۷، شرکتی را تاسیس کرد و به تولید کیف پول مردانه از نایلون و ولکرو پرداخت. رابرت در ادامه زندگی حرفه‌ای خود، مؤسسه‌ای به نام مؤسسه بین‌المللی آموزش تاسیس کرد و به آموش تجارت و سرمایه‌گذاری در هفت کشور جهان پرداخت. این تاجر موفق در سن ۴۷ سالگی به سرمایه‌گذاری روی آورد و در این حوزه هم بسیار موفق عمل کرد. کیوساکی کلاس‌هایی برگزار می‌کند و در آن‌ها از سرمایه‌گذاری با بالاترین بهره و کمترین ریسک و همچنین نحوه بیدار شدن نبوغ مالی در افراد می‌گوید.

بخشی از کتاب چگونه اولین دارایی واقعی خود را بخرید؟

از کجا شروع کنم؟

اکنون شما آمادهٔ جستجوی املاک هستید؛ اما شما دقیقاً دنبال چه هستید؟ و کجا می‌توانید ملکی که می‌خواهید را پیدا کنید؟ در این فصل، شما یاد خواهید گرفت چطور به این سؤالات پاسخ دهید، درست مانند پدر پولدار.

نخست، شما یاد خواهید گرفت چطور بفهمید که چه نوع ملکی با برنامه مالی شما تطابق دارد. شما مهمترین راهکارهای پدرپولدار که در هر موقعیتی کاربرد دارند را خواهید آموخت و یاد می‌گیرید چطور معیارهای دیگر را بر مبنای اهداف و برنامه‌ریزی شخصی‌تان تطبیق دهید.

بنابراین برای یافتن مکانی که مدنظرتان است اطلاعاتی بسیار کاربردی را یاد می‌گیرید. دولف درز روش‌هایی را برای پیدا کردن ملک مورد نظرتان بکار برده که از شما می‌خواهم برخی از این نکات اساسی را مطالعه کنید.

در طول مسیر، قانون اعداد اصلی ۱۰۰- ۱۰ – ۳ – ۱ را بخاطر داشته باشید.

برای هر ملکی که می‌خواهید بخرید، باید چنین انتظاراتی داشته باشید:

ـ ۱۰۰ مورد را ببینید

ـ ۱۰ مورد را انتخاب کنید

ـ ۳ مورد را بپسندید

ـ یکی را بخرید.



معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
۲۰,۰۰۰
۵۰%
تومان