دانلود کتاب صوتی سوپ جوجه برای روح (داستان‌های عاشقانه) با صدای گروه گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سوپ جوجه برای روح (داستان‌های عاشقانه) اثر جک کنفیلد

دانلود و خرید کتاب صوتی سوپ جوجه برای روح (داستان‌های عاشقانه)

معرفی کتاب صوتی سوپ جوجه برای روح (داستان‌های عاشقانه)

مارک ویکتور هانسن و جک کنفیلد در کتاب سوپ جوجه برای روح، داستان‌های عاشقانه‌ای از زبان مردم عادی برای شما روایت می‌کنند. داستان‌هایی که روحتان را جلا خواهند داد.

 درباره کتاب صوتی سوپ جوجه برای روح (داستان‌های عاشقانه)

گوش دادن به این داستان‌ها به شما کمک می‌کند اندکی از زندگی روزمره و مشکلات آن دور شوید و برای ادامه زندگی انرژی مثبت بگیرید. داستان‌های این کتاب درون‌مایه‌هایی نظیر عشق و محبت، نیمه گمشده، پایداری درعشق و... دارند.

 این کتاب شما را از روزمرگی‌هایتان جدا خواهد کرد و به دنیای احساسات و تجربیات انسان‌های دیگر خواهد برد تا تجربه زیسته دیگران را مرور کنید و از آن الهام بگیرید.

 شنیدن کتاب سوپ جوجه برای روح را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه دوست‌داران کتاب‌های انگیزشی مخاطبان این کتاب‌اند.

 درباره نویسندگان کتاب سوپ جوجه برای روح

جک کنفیلد

جک کنفیلد زاده ۱۹ اوت ۱۹۴۴ است. او نویسنده آمریکایی است که با سخنرانی‌های انگیزشی‌اش مشهور شده است. او همچنین مربی شرکتی و کارآفرین هم هست. کنفیلد یکی از نویسندگان مجموعه کتاب‌های سوپ جوجه  برای روح است که بیش از ۲۵۰ عنوان و چاپ ۵۰۰ میلیون نسخه در بیش از ۴۰ زبان دنیا دارد.

مارک ویکتور هانسن

 مارک ویکتور هانسن از موفق‌ترین و نام دارترین سخنرانان، مشاوران و نویسندگان در حوزه موفقیت و بازاریابی است. سوپ جوجه برای روح از آثار پرفروش این نویسنده‌است. اشاره کرد. مجله تایم این اثر را یک پدیده انتشاراتی نامیده است.

معرفی نویسنده
عکس جک کنفیلد
جک کنفیلد

جک کنفیلد نویسنده مشهور کتاب‌های خودیاری، سخنران انگیزشی و کار‌آفرین آمریکایی است. او مبتکر مجموعه‌های محبوب «سوپ جوجه برای روح»است؛‌ گلچین‌های الهام‌بخش که در قالب یک ژانر ارائه شده‌است.‌ مجموعه‌ای که با بیش از ۲۵۰‌ عنوان و ۵۰۰ میلیون نسخه و به بیش از ۴۰ زبان ترجمه‌ و چاپ شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۷ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۳۹۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۷ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۳۹۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۳,۰۰۰
تومان