دانلود کتاب صوتی چطور بهتر تصمیم بگیریم؟ با صدای سمانه مبلغ حسینی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چطور بهتر تصمیم بگیریم؟ اثر دیمون زاهاریادس

دانلود و خرید کتاب صوتی چطور بهتر تصمیم بگیریم؟

معرفی کتاب صوتی چطور بهتر تصمیم بگیریم؟

کتاب صوتی چطور بهتر تصمیم بگیریم؟ نوشتهٔ دیمون زاهاریادس و ترجمهٔ تیم ترجمه رادیو مثبت است. سمانه مبلغ حسینی و ابوالفضل شکیبازاد گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده‌اند و رادیو مثبت آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی چطور بهتر تصمیم بگیریم؟

کتاب صوتی چطور بهتر تصمیم بگیریم؟، همان‌طور که از اسم آن مشخص است، راه‌وروش تصمیم‌گرفتن به‌شکلی درست و صحیح را به ما یاد می‌دهد. تصمیماتی که هر روز می‌گیریم، مسیر زندگیمان را به‌طور کل تغییر می‌دهد، اما چطور باید درست تصمیم بگیریم؟ اصلاً یک تصمیم درست چطور تصمیمی است؟ در این کتاب صوتی، ترفندهایی کاربردی را می‌شنوید که با اجرای آن‌ها می‌توانید بدون حواس‌پرتی و با تمرکز کامل کارهایتان را انجام دهید. شاید با خودتان بگویید بدون ترفند و راهکار هم می‌توان به‌راحتی با حواس پرتی مقابله کرد، اما گویا این‌طور نیست و اگر هم امکان‌پذیر باشد، بسیار دسوار است.

نویسندهٔ این کتاب صوتی، با بررسی موضوعات مهم و انجام تحقیقات فراوان به ترفندهایی دست پیدا کرده و آن‌ها را در کتابش ارائه کرده است. دیمون زاهاریادس باور دارد که این ترفندها به شنوندگان کمک می‌کند با تمرکز بالاتر و حواس جمع‌تر کارهایشان را انجام دهند. نویسنده در این کتاب به ما یاد می‌دهد که پیش از انجام هر کار مهم و پیش از تصمیم‌گیری‌های پراهمیت، چه سؤالاتی از خودمان بپرسیم. پاسخ به این سؤال که مهم‌ترین دلایلی که ما تصمیم‌های بد و نادرست می‌گیریم، چیست؟ چطور خودمان را از بمباران اطلاعات که ممکن است به دردمان هم نخورد، دور نگه داریم؟ ارائهٔ ده‌ها روش، سیستم و ترفند که مهارت تصمیم‌گیری ما را به‌طرز چشم‌گیری بالا می‌برد، در این اثر صوتی گنجانده شده و نیز استراتژی‌هایی کارآمد برای اینکه لیست کارهایتان را درست مرتب کنید و بدانید اولویت در انجام‌دادن کدامشان است، از محتواهای این کتاب صوتی است.

شنیدن کتاب صوتی چطور بهتر تصمیم بگیریم؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

هر فردی که به‌دنبال بهره‌وری بیشتر است و می‌خواهد بدون حواس‌پرتی کارهایش را انجام دهد، می‌تواند از شنونده‌های این کتاب صوتی باشد؛ از مدیران، معلم‌ها و دانش‌آموزان گرفته تا ورزشکاران، هنرمندان و صاحبان مشاغل.

درباره دیمون زاهاریادس

دیمون زاهاریادس سال‌ها در محیط‌های کاری مختلف به کار کارمندی مشغول بود. او علی‌رغم میل خود باید در جلسات غیرضروری، محیط‌های کاری شلوغ و پر از حواس‌پرتی حضور پیدا می‌کرد و مجبور به رعایت فرهنگ سازمانی آن‌ها می‌شد؛ تا اینکه این کارها را رها کرد و شروع به راه‌اندازی شغل مستقل خود کرد. او در اوقات فراغت، با ارائهٔ کمپین‌های بازاریابی محتوا که توسط کسب‌وکارهای رو‌به‌رشد امروزی برای جذب مشتریان استفاده می‌شود، مهارت‌های خود را در زمینهٔ تولید محتوا به نمایش می‌گذارد. کتاب‌های «چطور بهتر تصمیم بگیریم؟» و «انقلاب عادت‌‌های کوچک» از آثار مکتوب او هستند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۴۵۹٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۴۵۹٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۶,۰۰۰
۳۸,۰۰۰
۵۰%
تومان