دانلود کتاب صوتی زندگی در آرامش با صدای مهبد قناعت پیشه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زندگی در آرامش اثر جول اوستین

دانلود و خرید کتاب صوتی زندگی در آرامش

معرفی کتاب صوتی زندگی در آرامش

کتاب صوتی زندگی در آرامش نوشتهٔ جول اوستین و ترجمهٔ فاطمه اکیما است. مهبد قناعت پیشه گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و شادن پژواک آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی زندگی در آرامش

کتاب صوتی زندگی در آرامش از داشتن ویژگی‌های قدرت آرام، قوی‌بودن و اعتمادبه‌نفس بودن در تمام زندگی سخن گفته است. این کتاب حاوی دستورالعمل حفظ آرامش و در نتیجه لذت‌بردن از زندگی است. با پیروی از مطالب جول اوستین می‌آموزیم از قلب و ذهنمان محافظت کنیم و اجازه ندهیم دریای آرام وجودمان بر اثر وقایعی گذرا آشفته شود. گفته شده است که هدف آموزه‌های جول اوستین، حفظ قدرت ایمان در چالش‌ها و استرس‌ها است. اگر هم‌اکنون شرایط دشواری مانند سوگ را تجربه می‌کنید به خودتان زمان داده و از متخصصان کمک حرفه‌ای بگیرید. شکوفایی روانی تنها بعد از گذراندن روزهای سخت محقق می‌شود؛ پس اگر تمایل دارید از کتاب صوتی زندگی در آرامش استفاده کنید.

شنیدن کتاب صوتی زندگی در آرامش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جول اوستین

جول اوستین یک نویسنده، سخنران و کشیش است. او با چهره‌ای خندان، خطبه‌های تلویزیونی خود را در ایالات‌متحده اجرا می‌کند. این گفتارها، میلیون‌ها بیننده دارند. او کشیش ارشد کلیسای لیکوود، بزرگ‌ترین کلیسای پروتستان‌ها است. اوستین می‌گوید که ترجیح می‌دهد بیش از اینکه به موضوع گناه انسان‌ها بپردازد، به خوبی‌ها و مهربانی خداوند و داشتن زندگی شاد و باایمان تمرکز کند. او می‌کوشد اصول کتاب مقدس را به‌روشی ساده و با تأکید بر قدرت عشق و نگرش مثبت به دیگران بیاموزد. جول اوستین چندین کتاب نوشته که همه در صدر فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز بوده‌اند. او در سال ۲۰۰۶ میلادی، در لیست ۱۰ انسان تأثیرگذار جهان معرفی شد.

بخشی از کتاب صوتی زندگی در آرامش

«در دنیایی پر از مشکلات، بیماری‌ها و شیوع مشکلات، تصادف‌ها و سایر سختی‌ها، همیشه به یاد داشته باشید خداوند بزرگ از روح شما محافظت می‌کند.

بدانید که همه ما در دستان خدا هستیم. سرنوشت، بداقبالی یا بیماری‌های سخت نمی‌توانند ما را از پا دربیاورند. خداوند محافظ همه ماست و عهد کرده تا انسان‌ها را از هر خطری نجات ببخشد.

خدا می‌داند چطور بندگانش را از دشمنان پنهان کند. او مهارت فوق‌العاده‌ای در دور کردن شما از خطرات دارد. خدا می‌تواند از شما در مقابل ویروسی که به سرعت منتشر می‌شود محافظت کند. او شما را از تیررس دشمنان خارج خواهد کرد.»

*

«وقتی که به اتفاق‌های دنیا نگاه می‌کنیم می‌بینیم که خیلی آسونه که با احساس ترس و نگرانی زندگی کنیم. اخبار نگاه می‌کنیم که ببینیم چه فاجعه‌ی طبیعی اتفاق افتاده و از بیماری‌ها، حادثه‌ها و اختلافات بین کشورها آگاه بشیم. انگار این همه خبر بد کافی نیست که الان باید با ترس همه‌گیری‌ها هم زندگی کنیم. با خودمون می‌گیم اگه مریض بشم چی؟ اگه کسب‌وکارم شکست بخوره چی؟ اگه اتفاقی برای فرزندم بیوفته، حادثه‌ای براش پیش بیاد چی؟

همه‌ی این نگرانی‌ها درستن، اگه فقط به حال خودتون رها شده بودید دلیل خوبی برای نگرانی داشتید اما خداوند می‌فرماید تو به سمت چوپانت آمده‌ای، نگهبان روحت! شما توی این زندگی تنها و رها شده نیستید، یه مدافع، حمایتگر و کمک‌رسان دارید: خدای بزرگ و بلندمرتبه نگهبان روح شماست!»

نظرات کاربران

کاربر 4850128
۱۴۰۲/۰۹/۱۳

عالی

کاربر 7302825
۱۴۰۲/۰۹/۰۹

اولین کتاب صوتی بود که بعد از نصب طاقچه استفاده کردم تاثیر گذار بود و پر محتوا الهی شکرت و گوینده کارشون حرف نداشت و تشکر میکنم از زحمات ایشون و عوامل طاقچه 🙏💐👉

mary
۱۴۰۲/۰۹/۰۲

کتاب صوتی خیلی قشنگیه و گویندگی عالی

smxmortazavi
۱۴۰۲/۱۱/۱۶

خیلی قشنگ بود هم عاقلانه بود هم به توکل بیش‌تر کمک می‌کرد

زمان

۳ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۲۰۷٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۲۰۷٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۷,۰۰۰
۱۸,۵۰۰
۵۰%
تومان