دانلود کتاب صوتی تغییر بزرگ با صدای محسن زرآبادی‌پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تغییر بزرگ اثر دارن هاردی

دانلود و خرید کتاب صوتی تغییر بزرگ

نویسنده:دارن هاردی
انتشارات:رادیو مثبت
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی تغییر بزرگ

کتاب صوتی تغییر بزرگ نوشته دارن هاردی که با صدای محسن زرآبادی منتشر شده است به شما می‌گوید پنج مین زمینی که کارآفرینی شما را تهدید می‌کنند، کدامند و چرا وقتی می‌خواهید صاحب بیزینس خودتان شوید، دیگران سعی می‌کنند شما را منصرف کنند؟

درباره کتاب صوتی تغییر بزرگ

این کتاب به شما یاد می‌دهد چطور می‌توان توسعه‌ی شخصی داشت و چطور قانون می‌تواند در مسیر موفقیت به شما کمک کند و اساسا پیشرفت، یعنی تغییرات رو به جلو، ولی گاهی پیشرفت کردن می‌تواند شما را عقب بکشد! چطور؟ به شکلی نامرئی و با پرت کردن حواستان از پیشرفت‌های بزرگتر! همه‌ی آن چیزهایی که با شنیدن عبارت پیشرفت در کار، معمولا به ذهن می‌رسند، مثل افزایش حقوق، انتقال به یک بخش بالاتر و ترفیع درجه، هم تغییرند و هم رو به جلو، ولی بزرگ نیستند. پیشرفت‌های کوچک به درد آرزوهای بزرگ شما نمی‌خورد. شما نیاز به یک تغییر بزرگ دارید! در این کتاب صوتی دارن هاردی قصد دارد شما را هیپنوتیزم کند تا به سمت کارآفرین شدن و ثروتمند شدن حرکت کنید.

خواندن کتاب تغییر بزرگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند در زندگی موفق ترین فرد بین دیگران باشند پیشنهاد میکنیم

بخش‌هایی از کتاب صوتی تغییر بزرگ

جیم درست می‌گفت. سال بعد تونستم درآمدم رو سه‌برابر کنم. اونقدر خوب پیش رفتم که در سال چهارم، تونسته بودم یک مولتی میلیونر بشم. سختی کارم نسبت به قبل از آشناییم با جیم، زیاد نشده بود. اما شخصیتم خیلی تغییر کرده بود که همین تغییر شخصیت و دیدگاه، باعث عوض شدن زندگیم شد. شما رو هم به این سفر دعوت می‌کنم. سفری بی‌پایان به توسعه‌ی شخصیت. اگه توی زندگیتون چیزی می‌خواید، راهش همینه. همونطور که جیم گفته بود، باید بیشتر از اون چیزی که روی شغلتون کار می‌کنید، روی خودتون کار کنید. برای اینکه بیزینستون، خود شمایید. هر چی بتونید بیشتر رشد کنید، بیزینستون هم بیشتر رشد می‌کنه…



معرفی نویسنده
عکس دارن هاردی
دارن هاردی
آمریکایی | تولد ۱۹۷۱

دارن هاردی در ۱ فوریه‌ی سال ۱۹۷۱ در کشور آمریکا به دنیا آمد. برخلاف تصوری که از زندگی افراد ثروتمند داریم، او در یک بهشت که همه چیز برای او حی و حاضر باشد، زندگی نمی‌کرد. وقتی که دارن فقط هجده‌ماهه بود، مادر او تصمیم گرفت تا از همسرش جدا شود، فرزند خردسالش را ترک کند و به دنبال زندگی و رویاهای خودش برود. خوشبختانه پدر دارن فردی مسئولیت‌پذیر بود که حضانت و مسئولیت پسرش را پذیرفت و او را پرورش داد.

نظرات کاربران

erfanrahmani
۱۳۹۹/۰۶/۲۹

خیلی مفید هست به نظرم اول کتابایی رو گوش بدین و رو خودتون کمی کار کنید تا یکمی شخصیتتونو توسعه بدین و بعد از اون این کتاب براتون مفید خواهد بود اولویت پیشنهادی من ۱.پدر فقیر پدرپولدار ۲.ثروتمندتدین مردبابل ۳.اثرمرکب ۴.مدیریت زمان ۵.تغییربزرگ

کاربر ۱۹۴۸۲۳۵mahmonir
۱۴۰۲/۰۵/۰۶

دارن هاردی، یه راهنما و استاد است در زندگی من... نفسش حق است و موجب تغییر میشود همه ی کتاب‌هایش را دارم اما طاقچه ی عزیز مبلغ بسیااااار بالاست من نخریدم و توصیه هم نمیکنم ⛔⛔⛔ شما ما رو چی فرض کردی؟؟؟؟

کاربر ۳۰۶۸۰۷۹
۱۴۰۲/۰۷/۲۸

دوبله عالییییییی

زمان

۵۳ دقیقه

حجم

۴۹٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵۳ دقیقه

حجم

۴۹٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
۳۴,۰۰۰
۵۰%
تومان