دانلود و خرید کتاب نکاتی درباره زندگی در کنار همسایه ها (۲) پگی پست ترجمه مریم تقدیسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب نکاتی درباره زندگی در کنار همسایه ها (۲)

کتاب الکترونیکی «نکاتی درباره زندگی در کنار همسایه ها (۲)» نوشتهٔ پگی پست و آنا پست و لیزی پست و دانیل پست سنینگ با ترجمهٔ مریم تقدیسی در نشر آسمان نیلگون چاپ شده است.

درباره کتاب نکاتی درباره زندگی در کنار همسایه ها (۲)

این کتاب به شرح و توضیح نکات ساده اما مهمی می‌پردازد که لازم است همسایه‌ها آن‌ها را رعایت کنند تا هم خودشان و هم همسایه‌هایشان در آرامش و راحتی باشند. همچنین دستورالعمل‌های این کتاب به ارتباط بهتر و بیشتر همسایه‌ها با یکدیگر کمک می‌کند.

کتاب نکاتی درباره زندگی در کنار همسایه ها (۲) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مطالعهٔ این کتاب به همه به‌خصوص افرادی که در شهرهای بزرگ ساکن هستند، پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب نکاتی درباره زندگی در کنار همسایه ها (۲)

حل کردن مشکلات همسایه با همسایه

اگر مشکلات کوچکی با همسایه‌تان دارید بدانید که او نمی‌تواند شرایطی را که از آن آگاه نیست کنترل کند پس بهترین راه این است که با او صحبت کنید. بسیاری از مردم از اینکه مشکل را به آن‌ها گوشزد کرده‌اید قدردانی می‌کنند و به سرعت درصدد جبران آن برمی‌آیند تا همسایه‌ها را بیشتر از این ناراحت نکنند.

برای این کار وقتی عصبانی هستید شکایت نکنید. صبر کنید تا زمانی که بتوانید موضوع را با خونسردی مطرح کنید. خوب به حرف‌های او گوش کنید و پذیرای مصالحه باشید و مودبانه صحبت کنید و موضوع را شفاف بیان کنید، اگر همسایه را نمی‌بینید یادداشتی مؤدبانه برای او بنویسید. از کلمات توهین‌آمیز یا تهدیدکننده استفاده نکنید. عریضه‌نویسی می‌تواند راه خوبی باشد، ولی همسایه را به وحشت می‌اندازد، به خصوص اگر اطلاعی از مشکل نداشته باشد. اگر صحبت دو به دو مؤثر واقع نشد، از طریق نامه‌ای از سوی مقامات بالاتر قوانینی را که باید رعایت شوند به همسایهٔ بی‌ملاحظهٔ خود یادآوری کنید. این به خصوص در مواردی که همسایه را نمی‌شناسید یا کسی است که سابقهٔ نادیده گرفتن شکایات همسایه‌ها را دارد مؤثر واقع می‌شود. اگر این راه‌ها موثر نبود در مورد تخطی‌های جدی، مانند آشغال ریختن در حیاط، یا مشکلی دائمی، به همراه چند تن دیگر از همسایه‌ها به مراجع قانونی محل مراجعه کنید. در این صورت، باید نامهٔ هشداری به صورت رسمی بنویسید. به خاطر داشته باشید چنین راه‌حلی شاید ضروری باشد و مشکل را فوراً حل کند، ولی می‌تواند باعث رنجش و خراب شدن رابطهٔ همسایه‌ها شود

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۲ صفحه

حجم

۷٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۲ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان