دانلود و خرید کتاب مشاوره و برنامه ریزی آموزشی سیدامیرحسین سجادیه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مشاوره و برنامه ریزی آموزشی اثر سیدامیرحسین سجادیه

کتاب مشاوره و برنامه ریزی آموزشی

معرفی کتاب مشاوره و برنامه ریزی آموزشی

کتاب مشاوره و برنامه ریزی آموزشی نوشتهٔ سیدامیرحسین سجادیه است. انتشارات آفتاب گیتی این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر، دربارهٔ برنامه‌ریزی و مشاورهٔ آموزشی و نیز مدیریت زمان است. این کتاب، مشاوره و راهنمایی دانش‌آموزان در مدرسه‌ها را امری مهم و حیاتی می‌داند.

درباره کتاب مشاوره و برنامه ریزی آموزشی

کتاب مشاوره و برنامه ریزی آموزشی، ابتدا به پرسش «مشاوره چیست؟» پاسخ می‌گوید و نکاتی را خطاب به مشاورها و معلم‌ها بیان می‌کند؛ فصل دوم کتاب دربارهٔ الگوهای مشاوره‌ای در مدرسه‌ها است؛‌ فصل سوم کوشیده تا مشاورها را با مهارت‌های مربوط به کارشان آشنا کند؛ به‌عنوان نمونه، یک مشاور باید بتواند به حرف‌های دانش‌آموزان گوش کند، موانع ارتباطی را بشناسد، احساسات فرد مقابل را دریابد و فعالانه گوش کند.

در فصل چهارم، دربارهٔ راهکارهای مداخله‌ای سخن به میان آمده است؛ و فصل‌های پایانی کتاب نیز دربارهٔ تواناکردن کودکان و نوجوانان، آموزش مبتنی بر رشد عاطفی، مشاورهٔ هم‌سالان، نقش معلم‌ها در راهنمایی و مشاورهٔ والدین، همکاری بین کارکنان مدرسه در راهنمایی و مشاورهٔ دانش‌آموزان و موضوعات اخلاقی در راهنمایی و مشاوره برای معلمان است.

فصل ۱۱ کتاب حاضر نیز «کارگاه‌های آموزشی تواناساختن والدین و خانواده‌ها» نام دارد.

سیدامیرحسین سجادیه، کتاب مشاوره و برنامه ریزی آموزشی را با هدف کمک به معلم‌های مدرسه و افرادی که در مدرسه‌ها مسئولیت راهنمایی دانش‌آموزان را بر عهده دارند، نوشته است.

خواندن کتاب مشاوره و برنامه ریزی آموزشی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به معلم‌ها، مربی‌ها و افرادی که در مدرسه و در کنار دانش‌آموزانِ کودک و نوجوان زندگی و کار می‌کنند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب مشاوره و برنامه ریزی آموزشی

«هدف مدارس تسهیل خودشناسی و پذیرش و رشد عاطفی است. آنها همچنین هدف رشد و گسترش مطلوب توانایی های شخصی دانش آموزان را دنبال می کنند و هدف نهایی تعلیم و تربیت ایجاد رضایت و تربیت شهروندانی مفید و با تدبیر است. منظور از رابطه ای که در این تعریف به آن اشاره شده، ارتباط مشاور با مراجع نیست بلکه ارتباط معلم با دانش آموز است. تأکید شده است که این رابطه باید بر دانش نظری و بهره گیری از مهارت های مشاوره متکی باشد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۸۳ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۸۳ صفحه

قیمت:
۳۳,۰۰۰
تومان