دانلود و خرید کتاب هنر حضور ریچل ویلکرسون میلر ترجمه فرامرز رضایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هنر حضور اثر ریچل ویلکرسون میلر

کتاب هنر حضور

معرفی کتاب هنر حضور

کتاب هنر حضور نوشتۀ ریچل ویلکرسون میلر با ترجمۀ فرامرز رضایی در انتشارات کتاب درمانی به چاپ رسیده است. این کتاب که در دسته‌بندی کتاب‌های خودیاری و روانشناسی عمومی قرار دارد، رهیافتی برای با هم بودن است و مجموعه‌ای از قواعد رفتاری را در بر می‌گیرد که به کمک آن می‌توان با خود و دیگران به تعاملی سازنده دست یافت.

درباره کتاب هنر حضور

کتاب هنر حضور، راهنمایی جدید و کاربردی است دربارۀ اینکه چگونه با خود صادق باشیم در عین اینکه با دیگران روابط معنادار برقرار می‌کنیم. این کتاب، به حل موضوع پیچیده و بزرگی مانند تنهایی کمک می‌کند. توصیه‌های ریچل ویلکرسون میلر صادقانه و همدلانه هستند. این کتاب می‌تواند نقشۀ راهی باشد برای برقراری دوستی بهتر و نیز تبدیل شدن به انسانی شادتر. کتاب هنور حضور روش‌های ساده و در عین حال مهمی برای بهبود روابط دوستی و عشق به زندگی ارائه کرده است. توصیه‌های گام‌به‌گام کتاب کمک می‌کند تا حمایتی را که در طلبش هستیم بیابیم.

تکیۀ اصلی کتاب هنر حضور بر موضوع تنهایی و اهمیت روابط اجتماعی است. کتاب به پژوهشی در سال ۲۰۱۸ در مرکز پیو اشاره می‌کند که بر اساس آن از هر ۱۰ فرد بالغ آمریکایی یک نفر همیشه یا بیشتر مواقع احساس تنهایی و انزوا می‌کند؛ بنابراین کتاب، رهیافتی برای با هم بودن است.

کتاب هنر حضور ۲ بخش دارد و از ۱۲ فصل تشکیل شده است که عبارت‌اند از:

بخش اول: حضور در کنار خود

فصل ۱: خودشناسی

فصل ۲: اتاق امن

فصل ۳: حضور در کنار جسم و تن

فصل ۴: حضور هرروزه در کنار خود

فصل ۵: حضور در کنار خود به هنگام سختی‌های زندگی

بخش دوم: حضور در کنار دیگران

فصل ۶: دوست‌یابی

فصل ۷: مراقبت و محافظت از دوستان

فصل ۸: هنر توجه کردن

فصل ۹: به هنگام سختی‌های زندگی

فصل ۱۰: گندکاری اطرافیان

خواندن کتاب هنر حضور را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های خودیاری و روانشناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب هنر حضور

«هسته‌ی درخشان حضور، خودشناسی است. اگر به نیازهایتان آگاه نباشید، رسیدگی به خود ممکن نیست. آنگاه که دریابید کیستید، فهم آنچه انجامش را می‌پسندید و شناخت مردمی که به بودنشان مشتاقید، بسیار ساده‌تر خواهد شد. نگرانی مداوم درباره‌ی بایدها و نبایدهای وجودی‌تان عرصه را بر ایمان، بخشندگی و اعتمادبه‌نفس تنگ خواهد کرد. خودشناسی قلب تپینده‌ی حضور در کنار دیگران نیز است. اگر به خود آگاه نباشید، ممکن نیست تأثیر خود را بر دریای احساسات دیگران دریابید. می‌توان عمق بیشتری را نیز کاوید: هرچه معنای انگیزه‌ها و الگوهای رفتاری‌تان واضح‌تر شود و به نیازهایتان ارزش و اعتبار بیشتری ببخشید، دیگران را بهتر درک خواهید کرد، علت رفتارهای خاصشان را می‌فهمید، به نیازهایشان توجه می‌کنید، به هنگام سختی‌ها از پیش‌داوری دست می‌کشید، با مهربانی و دلسوزی رفتار می‌کنید و برخوردتان به‌گونه‌ای است که دیده شدن را حس کنند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

قیمت:
۹۹,۶۰۰
تومان