دانلود کتاب صوتی قدرت کمیابی با صدای اعظم حبیبی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قدرت کمیابی اثر میندی واینستاین

دانلود و خرید کتاب صوتی قدرت کمیابی

معرفی کتاب صوتی قدرت کمیابی

کتاب صوتی قدرت کمیابی نوشتهٔ میندی واینستاین و ترجمهٔ آرزو خلجی است. گویندگی این کتاب صوتی را اعظم حبیبی انجام داده و رادیو مثبت آن را منتشر کرده است؛ کتابی درمورد تأثیر کمبود بر روان انسان.

درباره کتاب صوتی قدرت کمیابی

کتاب صوتی قدرت کمیابی (The Power of Scarcity) بر روی روان‌شناسی کمبود تمرکز کرده است. نویسنده توضیح داده است که چرا کمبود، چنین تأثیر روانی قدرتمندی دارد. میندی واینستاین (Mindy Weinstein) در کتاب صوتی حاضر، جنبه‌های مختلف موضوع را بررسی کرده است. مطالعه بر روی تأثیری که کمیابیِ یک چیز بر ذهن مردم می‌گذارد، بیشتر به مقالات علمی که از دید روان‌شناسانه نوشته می‌شود محدود شده، اما میندی واینستاین با پیشینهٔ آکادمیک و البته تجاربی عملی‌، توانسته دیدگاهی نو درمورد این عامل و تأثیر آن در بازار ارائه دهد. گفته شده است که انواع مختلفی از حس کمیابی وجود دارد که هر یک به‌نوعی مغز انسان را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد؛ کمیابی مرتبط با منابع، کمیابی مرتبط با تقاضا، کمیابی ناشی از زمان و یا کمیابی محصولاتی که به‌صورت محدود تولید می‌شود. هر یک از این موارد از جنبه‌های مختلف در کتاب صوتی حاضر مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد و راه درست استفاده از آن نیز ارائه می‌شود. اگر صاحب کسب‌وکاری هستید و می‌خواهید با کمک استراتژی‌های کارآمد و تأثیرگذار، میزان فروش آن را افزایش دهید، حتماً در اولین فرصت کتاب صوتی قدرت کمیابی را بشنوید؛ زیرا نویسنده در این کتاب، با بیانی روان و ساده و با مثال‌های واقعی و ملموس مسئلهٔ کمبود و تأثیر آن بر روی کسب‌وکارها را توضیح داده است.

شنیدن کتاب صوتی قدرت کمیابی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعه درمورد تأثیرِ کمیابیِ یک چیز بر ذهن مردم پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی قدرت کمیابی

«دسترس‌پذیری محدود یکی از اهرم‌های بزرگ فروشه. ساندویچ مک‌ریب مک‌دونالد بیشتر به خاطر کمیاب بودنش به شهرت رسیده. این ساندویچ فقط در بازه‌ی محدودی از زمان تهیه و عرضه می‌شه. دیدن پیام «غذا تمام شد» توی رستوران‌های مک‌دونالد غیرمعمول نیست. در سال ۲۰۰۵ مک‌دونالد یه تور خداحافظی برای مک‌ریب ترتیب داد که سروصدای زیادی به پا کرد و حتی وبسایتی راه‌اندازی شد تا این ساندویچ نمادین رو از خطر حذف شدن نجات بده. به خاطر موفقیت این تور خداحافظی، تورهای دیگه‌ای طی سال‌های ۲۰۰۶ و ۲۰۰۷ راه‌اندازی شد. بااین‌وجود، تا سال ۲۰۱۰ هنوز این ساندویچ در حال عرضه شدن بود. اما در ظاهرش تغییراتی اعمال شده بود. در طول سال‌ها ساندویچ مک‌ریب در بعضی فیلم‌های سینمایی یا انیمیشن‌ها از جمله «روزان»، «سیمپسون‌ها» و «چطور مادرم را ملاقات کردم» استفاده شد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۵۵۱٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۵۵۱٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۷۰,۰۰۰
۸۵,۰۰۰
۵۰%
تومان