دانلود کتاب صوتی نیازها و آرزوهای مشتریت را بشناس با صدای پیام شکوهی راد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نیازها و آرزوهای مشتریت را بشناس اثر آرزو خلجی

دانلود و خرید کتاب صوتی نیازها و آرزوهای مشتریت را بشناس

معرفی کتاب صوتی نیازها و آرزوهای مشتریت را بشناس

کتاب صوتی نیازها و آرزوهای مشتریت را بشناس نوشتهٔ مایکل کلین و ترجمهٔ آرزو خلجی است. گویندگی این کتاب صوتی را پیام شکوهی راد انجام داده و رادیو مثبت آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی نیازها و آرزوهای مشتریت را بشناس

کتاب صوتی نیازها و آرزوهای مشتریت را بشناس نشان داده است که چطور ویژگی‌های مثبت و پنهان محصولات را کشف کنیم تا بتوانیم آن‌ها را با قیمت‌های بالاتر بفروشیم. عنوان کتاب، بسیار کامل و واضح دربارهٔ موضوعش صحبت می‌کند. مایکل کلین راهکار ابداعی خودش به نام «فروش آینده نه شاخصه‌ها» را در این اثر صوتی مطرح کرده است. این نظریه به صاحبان کسب‌وکارها کمک می‌کند تا بر ترس از ردشدن از طرف مشتری غلبه کنند؛ همچنین با کمک این نظریه، صاحبان کسب‌وکار می‌توانند افرادی را پیدا کنند که محصولاتشان را دوست دارند و می‌خواهند از آن استفاده کنند. مایکل کلین معتقد است آنچه باعث می‌شود یک فرد تصمیم بگیرد و برای خرید محصول یا دریافت خدمتی هزینه کند، این موضوع است که بتواند زندگی و شرایط خود را با رفاه حاصل از آن خریدْ تجسم کند؛ به همین خاطر به نمایندهٔ فروش و بازاریاب توصیه می‌کند که دربارهٔ زندگی و آینده با مشتری صحبت کند. تأثیر چنین گفت‌وگویی چند برابرِ زمانی است که فروشنده، تنها دربارهٔ ویژگی‌ها و مزایای محصول خود سخنرانی می‌کند؛ به‌عنوان مثال تصور کنید که فروشندهٔ خودرو هستید. به‌جای صحبت‌کردن از اطلاعات تخصصیِ خودرو و لفاظی دربارهٔ روکش‌های صندلی و رنگ چشم‌نواز آن، می‌توانید از ایربگ‌های آن بگویید که به‌دلیل ایمنی بالا و کیفیت فوق‌العاده، ضمانتی برای سلامت جان خریدار و خانوادهٔ او خواهد بود.

شنیدن کتاب صوتی نیازها و آرزوهای مشتریت را بشناس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی نیازها و آرزوهای مشتریت را بشناس

«این کتاب قراره روش‌های فروش شما رو از نو ساختاربندی کنه. این لنزی هست که از طریق اون، توی پروسه‌ی فروش موفق می‌شید و می‌تونید درک مشتری رو از خودتون و از کالا یا خدماتی که ارائه می‌دید، بهتر کنید. مهم‌تر از همه این یک ابزار کاربردی برای حل مشکلات مختلفیه که مشتری باهاش روبه‌رو می‌شه. اگه یک کالا یا خدمات خاص فروش خوبی نداشت، از خودتون بپرسید من چه نوع آینده‌ای رو دارم به مشتری می‌فروشم؟ اگه این آینده، مبهم و نامعلوم باشه، اصلاح رو باید از همین نقطه شروع کنیم. ما فروش آینده رو از ابتدایی‌ترین سال‌های زندگی شروع می‌کنیم. شما وقتی داشتید بزرگ می‌شدید، می‌خواستید چه کاره بشوید؟ حتماً تصمیم داشتید سخت کار کنید و یک شغل خوب داشته باشید. ما حتی در حالی که کار می‌کنیم باز هم به فروش آینده مشغولیم. تفاوت از زمانی شروع می‌شه که شما می‌فهمید باید آینده‌ی متفاوتی رو به یک نفر دیگه بفروشید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۳۹۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۳۹۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۴۸,۰۰۰
۷۴,۰۰۰
۵۰%
تومان