دانلود کتاب صوتی تکنیک های مذاکره در خرید و فروش با صدای مهبد قناعت‌پیشه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تکنیک های مذاکره در خرید و فروش اثر برایان تریسی

دانلود و خرید کتاب صوتی تکنیک های مذاکره در خرید و فروش

معرفی کتاب صوتی تکنیک های مذاکره در خرید و فروش

کتاب تکنیک های مذاکره در خرید و فروش نوشته برایان تریسی نویسنده مشهور است. این کتاب با ترجمه محسن واعظی و صدای مهبد قناعت پیشه منتشر شده است. کتاب تکنیک های مذاکره در خرید و فروش به شما کمک می‌کند در مسیر شغلی خود موفق یاشید.

درباره کتاب تکنیک های مذاکره در خرید و فروش

یکی از مهم‌ترین دلایل افراد در زندگی کمبود مهارت‌های اجتماعی است. ضعف در روابط اجتماعی بسیار مهم است زیرا اولین راه پیروزی و شکست شما در زندگی است. در این کتاب یاد می‌گیرید بتوانید در هر شرایطی بدون نیاز به وکیل و وصی مذاکره کنید و هدفتان را پیش ببرید. این کتاب چندین چیز به شما یاد می‌دهد به‌طور مثال قانون اول این است که هر قیمتی قابل چانه زدن است، هر قیمتی را کسی تعیین کرده است پس می‌توانید برای آن چانه بزنید. باید یاد بگیرید بفهمید هر عدد تا چه حد عدد واقعی است. باید یاد بگیرید در چانه زدن ترس از رد شدن نداشته باشید. این ترس ما را عقب نگه‌میدارد. با تشکر و روی خوش می‌توانید ترس از رد شدن را کنار بگذارید. برای یاد گرفتن چانه زدن به بچه‌ها نگاه کنید آن‌ها استاد چانه زدن هستند و می‌توانند به هرچه که می‌خواهند برسند. آن‌ها مسیر را بلد هستند می‌توانند شما را وادار کنند به چیزی که می‌خواهند زیرا شرمی از رد شدن ندارند، ادامه می‌دهند تا به هدفشان برسند. این کتاب مرحله به مرحله به شما یاد می‌دهد مذاکره کنید. 

شنیدن کتاب تکنیک های مذاکره در خرید و فروش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به موفقیت در کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم.

درباره برایان تریسی نویسنده کتاب صوتی بازاریابی موفق

برایان تریسی یکی از مشهورترین سخنرانان موفقیت در دنیاست، همچنین وی نویسنده ماهری در عرصه کتاب‌های خودیاری به‌شمار می‌رود که در دنیا شهرت جهانی دارد و کتاب‌هایش میلیون‌ها نسخه به فروش رفته‌اند. برایان تریسی در سال ۱۹۴۴ در خانواده ای فقیر در کانادا به دنیا آمد، پدرش شغل مشخصی نداشت و او و سه برادرش با لباس‌هایی که از خیریه تهیه شده بود، به مدرسه می‌رفتند. دلایل مختلف و مشکلات سبب شد که وی مدرسه را رها کند و مشغول کار شود. وی کارهایی همانند کارگری، شستن ظرف‌ها در هتل، شستن اتومبیل‌ها و کار در مزرعه را تجربه کرد و شاید داشتن این تجارب سبب شد تا در آینده مشاوره‌های کسب و کار برایان تریسی کامل و کاربردی باشد. تریسی از دوران جوانی اعتقاد داشت انسان به چیزی تبدیل می‌شود که به آن فکر می‌کند و به این نکته تأکید می‌کرد که میلیونرها افراد عادی هستند با این تفاوت که فقط بر روی «استقلال مالی» تمرکز دارند. تریسی در ۲۰ سالگی تصمیم گرفت دور دنیا را بگردد، بنابراین در یک شکتی مشغول به کار شد و کار در این کشتی آغاز سفر وی به دور دنیا بود که ۸ سال طول کشید و تجربیات زیادی را برای وی به ارمغان آورد که وی را در مسیر مشاوره های خود در زمینه کسب‌وکار و موفقیت کمک کرد.

برایان تریسی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت برایان تریسی اینترنشنال است که این شرکت به ارائه خدمات مشاوره‌ای در زمینه رهبری، فروش، اعتماد به نفس، هدف‌گذاری، راهبرد، خلاقیت و روان‌شناسی موفقیت می‌پردازد. وی در حال حاضر به طور گسترده به سراسر دنیا برای سخنرانی سفر می‌کند.

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

k1toys.com
۱۴۰۳/۰۳/۰۵

درود بیکران خداوند بر همه.... مقید و جامع بود شادی و سلامتی و روزی فراوان بدرقه راه زندگیتان 💐🙏🏼

فرشاد طاهری
۱۴۰۲/۰۷/۰۴

خوب

کاربر ۵۱۸۵۳۷۵
۱۴۰۲/۰۲/۱۱

واقعا عالی بود مدل خواندن خواننده و مفاهیم کتاب عالی بود

Jalal
۱۴۰۱/۱۰/۲۹

متاسفانه روش های پیشنهادی تهی از احترام و عزت نفس بوده و مختص ذهن های فقیر است.

soheil asghari
۱۴۰۰/۰۵/۱۱

محتوا بسیار پیش پا افتاده بود و چیز زیادی یاد نگرفتم.

زمان

۳۵ دقیقه

حجم

۳۲٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۵ دقیقه

حجم

۳۲٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان