دانلود کتاب صوتی جادوی انضباط شخصی با صدای محسن زرآبادی‌پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی جادوی انضباط شخصی اثر برایان تریسی

دانلود و خرید کتاب صوتی جادوی انضباط شخصی

معرفی کتاب صوتی جادوی انضباط شخصی

جادوی انضباط شخصی کتابی کارآمد و مفید از برایان تریسی استاد حوزه مدریت و موفقیت است. تریسی در این کتاب برای شما از نظم شخصی و تاثیر جادویی آن در زندگی و کار سخن می‌گوید.

 درباره  کتاب صوتی جادوی انضباط شخصی

تریسی در این کتاب از ۹ نوع انضباط۷ تکنیک های ویژه خودش در این باره، اولویت‌بندی کارها و یک مخرج مشترک در موفقیت صحبت می‌کند. او به شما می‌آموزد که چگونه وقتی منضبط هستید موقرتر۷ خوش‌برخودتر، و قابل اعتمادتر به نظر می‌رسید و با دیسیپلین خود می توانید هر چیزی و هرکسی را تحت تاثیر قرار دهید. 

در این کتاب صوتی ۵ تمرین قدرتمند برای غلبه بر تعلل و کم‌کاری می‌آموزید

کلیدهایی برای به کار گیری توانایی بالقوه‌تان در اختیار شما قرار می‌گیرد.

استراتژی‌ها و تکنیک‌هایی برای کنترل بهتر زمان به شما معرفی می‌شوند.

یاد می‌گیرید که چگونه بر اهداف کلیدی‌تان تمرکز کنید تا راحت‌تر به آن‌ها دست پیدا کنید.

 این اثر کتابی مفید و کاربردی و پر از تکنیک های تریسی است. او اصراری برای گفتن حرف های زیبا ندارد. در این کتابش هم علمی سخن می‌گوید و به شما دستو.رالعمل می‌دهد.

 شنیدن کتاب جادوی انضباط شخصی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب های رشد و مدیریت فردی مخاطبان این کتاب‌اند.

بخشی از کتاب صوتی جادوی انضباط شخصی

گوته،فیلسوف آلمانی می‌گه: هرچیزی قبل از این که راحت بشه، سخته! عادت کردن به داشتن انضباط شخصی، کار سختیه. باید صبور باشید.

زندگی، یک نبرده. هر روز صبح از خواب بلند می‌شید و از خودتون می‌پرسید: می‌تونم فقط یه کم دیگه، بخوابم؟ هر بار که به لیست کارهایی که باید انجام بدید نگاه می‌کنید، از خودتون می‌پرسید: باید از مهم‌ترین کار شروع کنم یا راحت‌ترین کار؟ هر روز باید با خودتون و تمایلاتتون بجنگید. گفته شده ۲۱ روز طول می‌کشه تا انسان به یک چیز جدید عادت کنه...

با تهیه‌ی یک لیست، تمرین انضباط مدیریت زمان رو شروع کنید. یه کاغذ بردارید و کارهایی که توی اون روز باید انجام بدید رو توش بنویسید. بهترین زمان برای تهیه‌ی این لیست، شب، قبل از خوابه. شب، برای فرداتون لیست رو بنویسید. ضمیر ناخودآگاهتون روی نقشه کار می‌کنه و اغلب، روز بعد، با ایده‌های عالی از خواب بیدار می‌شید. این ایده‌ها، می‌شن نقشه‌های شما برای انجام کارهاتون. اگه توی روز هم کار جدیدی براتون پیش اومد که باید اونو انجام بدید، به لیستتون اضافش کنید.

اگه کارها رو قبل از شروعشون بنویسید، بهتون کمک می‌شه که روی زندگی‌تون کنترل داشته باشید. بعد که لیستتونو نوشتید، شروع به اولویت‌بندی کارها کنید. قانون «هشتاد، بیست» رو یادتون باشه. یعنی فقط ۲۰ درصد کارهای توی لیستتون، ۸۰ درصد ارزش کل رو دارن. پس بدونید کدوم کارها باارزش‌تر از بقیه ان.

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

پیام
۱۴۰۰/۱۱/۲۸

به نظرتون این مبلغ برای ۵۰ دقیقه کتاب صوتی زیاد نیست

کاج مسافر
۱۴۰۰/۱۱/۲۹

گوینده خیلی خوبی داره این کار و متن رو جذاب تر میکنه ، حس میدن به کار ، از نظر خود اثر هم باید بگم که اونهایی که به این ضرورت رسیدن که انضباط شخصی داشته باشند این کتاب راهنمای

- بیشتر
sarashadoow
۱۴۰۰/۱۲/۰۱

کتاب خوبیه چون تایم کتاب کمه حوصله سر نمیره ولی جامع و مفید توضیح میده مدیریت زمان پول

sobhan s7
۱۴۰۲/۰۹/۱۸

کتاب بسیار خوبیست حتما توصیه میشود خوانده شود ، ولی این مبلغ برای تهیه این کتاب خیلی زیاد است ....

samannasr
۱۴۰۲/۰۵/۱۵

فوق العاده بود و گوینده بسیار عالی بود

زمان

۵۰ دقیقه

حجم

۴۶٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵۰ دقیقه

حجم

۴۶٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
۳۴,۰۰۰
۵۰%
تومان