دانلود کتاب صوتی جادوی فکر بزرگ با صدای محسن زرآبادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی جادوی فکر بزرگ اثر دیوید شوارتز

دانلود و خرید کتاب صوتی جادوی فکر بزرگ

معرفی کتاب صوتی جادوی فکر بزرگ

کتاب صوتی جادوی فکر بزرگ نوشته‌ی دیوید جی. شوارتز، یکی از بهترین و پرفروش‌‌ترین کتاب‌ها در زمینه موفقیت به حساب می‌آید. این کتاب با آموزش‌هایی که به ما می‌دهد به ما این توانایی را می‌دهد تا از نیروی فکر خودمان استفاده کنیم و موفقیت، شادی و رضایت از زندگی را به دست آوریم.

درباره کتاب صوتی جادوی فکر بزرگ

این کتاب به ما روش‌هایی بسیار کاربردی را معرفی می‌کند و این وعده‌ها کاملاً قابل دسترسی و عمل کردن هستند. کتاب جادوی فکر بزرگ می‌تواند بهترین برنامه را برای اینکه بیشترین استفاده از کار، ازدواج، زندگی شخصی و جامعه‌ی خودمان ببریم برایمان طراحی کند. دیوید جی. شوارتز ثابت می‌کند که ما برای رسیدن به موفقیت نیاز نداریم حتماً روشنفکر یا بسیار باهوش باشیم، تنها نیاز داریم اندیشه و رفتارهایی را یاد بگیریم تا ما را به آن جایگاه برساند و این چیزی است که کتاب جادوی فکر بزرگ به‌خاطرش نوشته شده است.

در کتاب صوتی جادوی فکر بزرگ ده‌ها تئوری به‌صورت علمی و عملی و هم‌چنین چندین روش کلی وجود دارد که این امکان را به ما می‌دهد تا بتوانیم بزرگ اندیشیدن را در خودمان تقویت کنیم. اگر بتوانیم این نیرو را درخودمان تقویت کنیم، موفقیت و خوشحالی را که همیشه در جستجوی آن بوده‌ایم، به دست می‌آوریم. دیوید جی. شوارتز در این کتاب سعی کرده که هریک از تاکتیک‌ها را با کمک تجربه و زندگی افراد و ترسیم حالات واقعی آن‌ها به گونه‌ای ارائه کند که بیشتر قابل درک باشد. ما نه تنها متوجه می‌شویم که چه باید بکنیم، بلکه از همه مهم‌تر کشف می‌کنیم که چگونه هر قاعده‌ی کلی را در موقعیت‌های عملی و در رویارویی با مشکلات به کار بندیم.

راه‍‌هایی که در کتاب جادوی فکر بزرگ عرضه شده است برای عمل کردن است نه فقط برای مطالعه. این روش‌ها و راه‌حل‌ها به‌اندازه‌ای تازه هستند که نویسنده ناچار بود از اصطلاحات جدیدی استفاده کند. دکتر شوارتز در این کتاب راهی را که برای رسیدن به قابلیت‌های فکر بزرگ باید طی شود را ترسیم کرده است، او در این کتاب به ما یاد می‌دهد که چگونه با تمرکز بر روی مسائل اصلی، از دست نکات ریز و جزییات خلاص شویم.

کتاب صوتی جادوی فکر بزرگ یکی از ارزشمندترین کتاب‌هایی است که تا الان در زمینه موفقیت به چاپ رسیده است. در مورد اهمیت این کتاب همین که بدانیم تاکنون بیش از شش میلیون نسخه چاپی از آن در سراسر دنیا فروخته شده کافی است و بسیاری از بزرگان موفقیت، رشد فردی، در آثار خودشان از این کتاب فوق‌العاده نام برده‌اند.

کتاب جادوی فکر بزرگ دقیقا همان کتابی است که می‌تواند به ما بگوید نباید قدرتمندی و قابلیت‌های خودمان را بی‌ارزش بگیریم. در بسیاری از مقالات از انسان به عنوان اشرف مخلوقات یاذ می‌کنند و شکی نیست که می‌تواند به اهداف متعالی و ارزشمندی که در سرش دارد، دست پیدا کند.

چرا باید کتاب صوتی جادوی فکر بزرگ را گوش دهیم؟

کتاب جادوی فکر بزرگ عزت‌نفس و زمینه‌ای ذهنی‌ برای ما ایجاد می‌کند که می‌تواند ما را به سمت پیشرفت ببرد. جادوی فکر بزرگ را باید بشنوید تا متوجه شوید که هر انسانی با امکانات و توانایی‌های خودش می‌تواند راهش را به سمت آرزوهایش پیدا کند، راهی که از خودباوری و تلاش می‌گذرد.

شنیدن این کتاب صوتی را به چه کسی پیشنهاد می کنیم؟

کتاب صوتی جادوی فکر بزرگ مناسب کسانی است که می‌خواهند بداند افراد موفق چطور موفق شدند و اعداف آن‌ها چگونه بوده. این کتاب همچینین برای کسانی که دنبال روشی برای شاد ماندن هستند نیز بهترین ابزار است.

درباره دیوید جوزف شوارتز

دیوید جوزف شوارتز سال 1927 در امریکا به دنیا آمده است. او مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه نبراسکا و دکترای خود را از دانشگاه اوهایو دریافت کرده است. دکتر شوارتز سال‌ها در دانشگاه جورجیا بازاریابی تدریس می‌کرد و مسئولیت‌هایی مانند رئیس بخش، رئیس صندوق امور مالی مصرف‌کنندگان را در این دانشگاه برعهده داشته است.

دکتر شوارتز یکی از سخنرانان مشهور در حوزه موفقیت در قرن بیستم است. او توانست شهرت بسیاری برای خود جمع کند و برای بیش از 3000 شرکت در سطح جهانی سخنرانی کرده بود. او شرکت «creative educational service» که یکی از اولین شرکت‌های مشاوره‌ی جهان است را پایه‌گذاری کرده است.

او بیشتر شهرت خودش را به‌واسطه‌ی کتاب جادوی فکر بزرگ به‌دست آورده است اما آثار دیگری نیز دارد که هرکدام از آن‌ها به موضوعی در زمینه‌ی موفقیت کسب‌وکار پرداخته‌اند. از محبوب‌ترین کتاب‌های او می‌توان کتاب‌های «اسرار اعتمادبه‌نفس»، «جادوی خود جهت‌دهی»، «سیستم حق امتیاز برای ایجاد فروشگاه‌های مستقل خرده‌فروشی» و «یک نماینده‌ی حرفه‌ای برای فروشندگان» را نام برد.

دکتر دیوید شوارتز برنده‌ی بورسیه تحصیلی دانشگاه جورجیا شده است. او سال 1987 در امریکا درگذشت.

فهرست کتاب جادوی فکر بزرگ

مقدمه 1. این کتاب برای شما چه خواهد کرد

2. باور کنید می‌توانید موفق شوید و موفق خواهید شد

3. خود را از بهانه‌تراشی، بیماری افراد ناموفق، نجات دهید 4. اعتمادسازی کنید و ترس را از بین ببرید

5. چگونه بزرگ فکر کنید؟ 6. چگونه خلاقانه فکر و آرزو کنیم؟ 7. شما همانی هستید که فکر می‌کنید هستید 8. محیط خود را مدیریت کنید: برای هر کاری درجه‌ی یک باشید 9. نگرش‌های خود را به حامیان خویش تبدیل کنید 10. راجع به اشخاص درست فکر کنید 11. عادت عمل پیدا کنید 12. چگونه شکست را به پیروزی تبدیل کنیم؟ 13. بهره‌گیری از اهداف در پیشرفت مؤثر است 14. چگونه مانند یک رهبر بیندیشیم؟ خلاصه

بخش‌هایی از کتاب جادوی فکر بزرگ

آن‌هایی که در زندگی به جایی نرسیده‌اند و برنامه‌ای هم برای رسیدن به جایی ندارند، همیشه برای تبرئه‌ی خود یک کتاب توجیهات آماده دارند. افرادی که کارهایشان چنگی به دل نمی‌زند، در توضیح «چرا نداریم، چرا نمی‌توانیم، چرا نیستیم و چرا فلان کار را انجام نمی‌دهیم» حاضرجوابند. زندگی افراد موفق را مورد بررسی قرار دهید تا پی ببرید که تمام بهانه‌هایی را که یک آدم معمولی می‌آورد، یک آدم موفق هم می‌تواند بیاورد، اما نمی‌آورد.

نظرات کاربران

کاربر ۲۴۵۰۳۱۰
۱۴۰۰/۰۷/۰۱

عالی بود، کتاب روان و پر محتواییه و درکش برای عموم راحته، و با صدای جادویی خواننده جذابیتشو صد چندان نمیکنه، راهنما خوبی برای پیمودن راه موفقیته

arman
۱۴۰۱/۰۱/۰۵

کتاب خیلی خوبیه با گویندگی عالی و صد ها تکنیک بهتون میده .ولی سوال اینجاست که ایا امکانش هست که بخوایم روزانه این تکنیک ها رو اجرا کنیم؟ بنظر من که خیر ولی تمام این تکنیک ها داره اهمیت عزت

- بیشتر
من به دنبال خودم میگردم
۱۴۰۰/۰۶/۰۲

خیلی عالی تر از اونی بود که من فکر میکردم. از طاقچه بخاطر اینکه توانستم این کتاب رو از شما دریافت کنم صمیمانه تشکر میکنم. حسن آقابزرگی

کاربر ۳۸۵۴۵۸۹
۱۴۰۱/۰۱/۰۶

کتاب بسیار خوبی است در مورد مسائلی مانند چگونگی افزایش اعتماد به نفس، کنار گذاشتن بهانه جویی، خودباوری و... صحبت می‌کند به همه توصیه میکنم یک بار این کتاب را بخوانید گویندگی هم واقعا فوق العاده هست

کاربر 3826962
۱۴۰۰/۱۰/۰۸

کتاب بصورت خلاصه شده و نکات مهم رو توضیح داده و برای دوبار یا سه بار گوش دادن خوبه و از همه مهمتر عمل کردن به آن است و صدای راوی رو میپسندم

ali saki
۱۴۰۰/۰۶/۰۷

این کتاب در مورد موفقیت و افکار بزرگ و مثبت صحبت میکنه چیزی که در جوامع امروزی باید براش جنگید به نظر من هر چقدر از این نوع کتاب ها خونده بشه باز هم کمه ولی خوبی این کتاب نسبت به

- بیشتر
کاربر ۳۰۸۳۵۹۴
۱۴۰۰/۰۴/۲۶

عالی

فرهنگ مهر
۱۴۰۱/۰۱/۲۳

این کتاب عالیه مخصوصا این که گویندگی بسیار حرفه ای داره و از شنیدنش لذت میبرم.. از تیم رادیو مثبت متشکرم

کاربر همیشگی
۱۴۰۱/۰۶/۲۳

مضمون وموضوع این کتاب خیلی آموزنده.وسودمند . چون درباره رویاهای بزرگی که به کارهای بزرگ و مستحکم منجر میشه صحبت می‌کنه . کتاب خیلی بسیارهدفمند که انسان را براساس افکار مثبت و هوشمندانه راهنما میکنه ؛ اعتماد به نفس ، .وافکار مثبت ، وتصمیم راسخ

- بیشتر
zahra.izadi
۱۴۰۱/۰۱/۳۱

عالی

زمان

۴ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۲۵۰٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۲۵۰٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۶,۰۰۰
۳۸,۰۰۰
۵۰%
تومان