دانلود کتاب صوتی دقیقا چه بگوییم با صدای مهیار ستاری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دقیقا چه بگوییم اثر فیل ام جونز

دانلود و خرید کتاب صوتی دقیقا چه بگوییم

نویسنده:فیل ام جونز
انتشارات:رادیو مثبت
امتیاز:
۳.۴از ۱۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی دقیقا چه بگوییم

کتاب صوتی دقیقا چه بگوییم اثری از فیل ام جونز است که با صدای مهیار ستاری می‌شنوید. این کتاب راه و روش استفاده از کلمات جادویی برای تاثیر و نفوذ روی دیگران را به ما می‌آموزد.

درباره کتاب صوتی دقیقا چه بگوییم

ما همیشه دوست داریم که دیگران را متقاعد کنیم ولی راه درست این کار را نمی‌دانیم. در حقیقت هرچند از تاثیر کلمات شنیده‌ایم اما همچنان نمی‌دانیم کدام کلمه را کجا و چطور به کار ببریم که بهترین نتیجه حاصل شود. فیل ام جونز در کتاب صوتی دقیقا چه بگوییم این را به ما یاد می‌دهد: این کتاب یک راهنمای عالی و فرهنگ واژگان تجاری است که درک ما را از قدرت کلمات بالا می‌برد و کمکمان می‌کند تا نفوذ کلاممان را بالا ببریم. اما این کتاب دقیقا چه کار می‌کند؟ 

احتمالا شما هم به این موضوع توجه کرده‌اید که در کسب‌و‌کارهایی که در آن افراد، محصولات و منابع یکسانی دارند، بعضی از فروشندگان تلاش می‌کنند مشتری پیدا کنند اما بقیه همواره به موفقیت می‌رسند. اینجا دو نکته مهم وجود دارد: تفاوت در تلاش و تفاوت در رفتار این دو گروه. اما همه آدم‌های موفق در یک چیز مشترک هستند: آن‌ها دقیقا می‌دانند چه بگویند، چگونه بگویند و چگونه از کلمات استفاده کنند. این یک مهارت است که با دانستن اصول اولیه آن شما هم می‌توانید از آن استفاده کنید و این اصول را فیل ام جونز به دقت توضیح داده است. 

فاکتورهای بسیار مهمی وجود دارند که به ما در برقراری یک رابطه موثر کمک می‌کنند: این عوامل عبارتند از چه گفتن؟ و چگونه گفتن؟ کلمات و جملاتی وجود دارند که می‌توانند معجزه بیافرینند و آنچنان تاثیرگذاری از خودشان نشان دهند که حتی ارتباطات کوچک در میان روابط بین افراد را متحول کنند. این موضوع فقط به روابط دوستانه و عاشقانه محدود نمی‌شود و درباره روابط کاری و کسب‌وکارها هم صدق می‌کند. در حقیقت زمانی که بتوان یاد گرفت چطور از کلمات جادویی استفاده کرد، درست آن زمان است که موفق شدیم تأثیر بسزایی روی کل گفت وگو داشته باشیم. 

برخی از کلمات قدرت بالایی دارند. برای نفوذ روی دیگران باید این کلمات را یاد بگیرید. در واقع پرسش اصلی این است که دقیقا چه بگوییم و جواب در همین کتاب نهفته است. ما باید آن‌ کلمه‌ها را یاد بگیریم و درست وقتی نیاز به آن‌ها داریم از این کلمات جادویی استفاده کنیم. گاهی اوقات ما ایده و نظر خوبی در مورد خیلی از چیزها داریم اما چیزی که کار را خراب می‌کند، یک ارائه ضعیف و توضیح بد است و تاثیر بد آن روی دیگران هم به شدت واضح است. همین موضوع دلیلی است بر بسیاری از شکست‌ها و عدم پیشرفت ما.

کتاب صوتی دقیقا چه بگوییم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی دقیقا چه بگوییم را به تمام افرادی که پیشرفت کسب و کارشان برایشان اهمیت دارد، پیشنهاد می‌کنیم. تمام کسانی که به دنبال موفقیت هستند، یا در حوزه‌ها و زمینه‌های فروش محصول، خدمات یا ایده‌ها کار می‌کند و می‌خواهد از همان لحظهٔ نخست، دیگران را تحت‌تأثیر قرار دهد، این کتاب را جذاب و کاربردی می‌یابند. 

نظرات کاربران

کاربر 4179531
۱۴۰۱/۱۰/۲۱

چرا باید فکر کنیم این کتاب قیمتش چنده ؟؟؟ باید ببینیم چقدر کاربردی هست؟؟؟ اگر ما بخواهیم به قیمت فکر کنیم باید بریم سراغ رمانها این کتاب بسیار عالی و کاربردیه

آتیلا
۱۴۰۰/۱۰/۰۳

38 تومن برای کتاب یک ساعته؟ طبق کدام قاعده؟

maede likee
۱۴۰۰/۱۰/۰۵

خیلی عالی بود به نظر من خیلی کاربردی و مفید هست

Ebrahim Andishmand
۱۴۰۱/۰۶/۳۱

در ابتدا مسله قیمت است و این خیلی خیلی گران است

کاربر ۳۵۷۹۹۲۹
۱۴۰۲/۰۷/۲۹

بسیار عالی و خوب ولی باید چندین دفعه گوش داد و در کار خودت تست کنی تا موفقیت ببینی

زمان

۱ ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم

۶۸٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم

۶۸٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۸,۰۰۰
تومان